Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

VERKOCHT!! Sigma EX APO 2,0 converter (Nikon)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • VERKOCHT!! Sigma EX APO 2,0 converter (Nikon)

    In nieuwstaat. Werkt samen met een aantal EX objectieven van Sigma en levert dan erg uitstekende resultaten op.

    Let op: past echt niet zomaar op iedere lens.

    n.a.v. terechte vragen hieronder:
    De converter is speciaal ontworpen voor EX lenzen van Sigma:
    EX 100-300mm, EX 70-200mm, EX 50-500mm, EX 120-300mm, EX 180 Macro, EX 300, EX 500

    Hij werkt ook samen met een aantal Nikon lenzen zoals de 2,8 80-200 maar met verlies van autofocus. Optisch wel heel goed.

    Met consumer lenzen heb je het probleem dat die er gewoon niet oppassen omdat het achterste lensdeel dan in de weg zit.

    Vraagprijs 145 euro.

    Sony en Olympus
    Fotoseries

  • #2
    Missschien handig om te vermelden of het voor Canon, Nikon, Sigma, etc...is??? Gratis tip van mikekiwi...
    www.lowspark.nl

    Comment


    • #3
      Originally posted by mikekiwi
      Missschien handig om te vermelden of het voor Canon, Nikon, Sigma, etc...is??? Gratis tip van mikekiwi...
      Aangezien Spanjaart hieronder nog een ad heeft staan van een Sigma lens met Nikon vatting, neem ik aan dat deze convertor ook met Nikon vatting is, niet?
      Hoe kan ik überhaupt te weten komen op welke lenzen deze convertor NIET werkt? (Ik bezit een Nikon 28-85 en een Nikon 70-210 lens)

      Comment


      • #4
        @pcwiet: na een paar reacties staan de advertenties niet meer onder elkaar en wordt het heel goed zoeken voordat je eruit bent....

        Nikon dus...
        www.lowspark.nl

        Comment

        Working...
        X