Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

verkocht: Sigma 1.4*TC voor Canon

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • verkocht: Sigma 1.4*TC voor Canon

    Verkocht aan Havezet

    hoi,

    reden van verkoop: ik heb er twee (dacht dat ze te stapelen waren maar dat is dus niet het geval)
    ik gebruik hem frequent samen met een sigma 100-300 f4 en een Canon 100 mm macro. er is geen onscherpte te merken bij een Canon D30.
    prijs: 100 EUR

    om misverstanden te vermijden: het betreft niet de grijze EX-versie maar de zwarte versie.
    niet dat er een verschil tussen zou zijn maar toch.

    Jeroen
    www.vildaphoto.net

  • #2
    You've got mail

    Comment


    • #3
      Hallo Jeroen
      Blijkbaar werkt je e-mail niet wan ik krijg mijn mail terug


      Jo(han)
      Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

      Comment


      • #4
        reeds verkocht ???
        Canon 300D * Canon Efs 18-55mm * Sigma EX 70-200mm 2.8 APO HSM * Sigma 2.0x APO TC * Tamron AF 90mm 2.8 1:1 * Sigma EF-500 DG SUPER * Sigma Ex 77mm uv Filter * 3x 256 mb toshiba CF

        Comment


        • #5
          Waarom wordt er niet gereageerd door verkoper?

          Comment


          • #6
            Heb ik mij ook al afgevraagd.
            Op deze manier lijkt het toch niet erg serieus

            Jo(han)
            Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

            Comment


            • #7
              mijn excuses.
              ik ben net van job veranderd en had blijkbaar mijn mail-adres hier nog niet veranderd.

              hij is nog niet verkocht maar ik heb wel al rechtstreeks mail gehad van een geïnteresseerde.

              om absoluut geen discussie te krijgen achteraf: hij is niet in nieuwstaat (is mij wel zo verkocht tegen +/- 125 EUR) maar in nagenoeg-nieuwstaat. uiterlijk is ie perfect maar op het glaselement zit een vlekje (alsof iemand er eens op gespuugd heeft, begrijp je?). niet knal in het midden en ook niet merkbaar in de beelden die ik ermee gemaakt heb (zoals ik al gezegd had).

              zo, ik hoop dat ik niet iedereen afgeschrikt heb ;-)

              zegt er iemand: "stuur maar op die handel, ik vertrouw er op dat dat vlekje geen kwaad kan" dan krijgt die hem meteen in de bus.

              ik woon in Leuven dus je kan hem daar komen testen.
              of als je toevallig in de buurt van Brussel-Noord werkt kan ik hem wel eens over de middag meebrengen.

              nogmaals excuses voor het foute mail-adres
              (u heeft ondertussen allen een mailtje gekregen)

              Jeroen
              www.vildaphoto.net

              Comment


              • #8
                Hallo Jeroen,

                Bedankt voor het alsnog reageren.

                Als jij zegt dat je die vlek niet op foto's ziet, dan vertrouw ik op je oordeel. Ik zal m vooral gebruiken op een 70-200 die ik heb besteld dus acht de kans ook klein dat het zichtbaar zal zijn. Ik sta er dus nog steeds open voor. Heb je mijn mailtje ontvangen?

                Comment


                • #9
                  ik heb uw mail niet gekregen. verdomde netscape-mail.
                  ik stuur u mijn werk-mail door.

                  J
                  www.vildaphoto.net

                  Comment

                  Working...
                  X