Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verkocht - Nikon D7500 body - uitstekende staat - 15650 clicks

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Nikon ] Verkocht - Nikon D7500 body - uitstekende staat - 15650 clicks

    Hallo iedereen,
    Omdat ik zelf compleet wil overschakelen op het gebruik van full frame equipment verkoop ik mijn Nikon D7500. Ik zou er graag nog de redelijke prijs va van €500 voor willen krijgen.

    Hij is nog in uitstekende staat, zit in de originele verpakking met alle accessoires, aankoopbewijs en garantie certificaat.
    Het aantal clicks staat op 15650.


    De Nikon D7500 is geschikt voor wie serieus aan de slag wil met fotografie. Het toestel beschikt over een 20,9 megapixels CMOS sensor, 3,2 inch kantelbaar scherm en een EXPEED 5 beeldprocessor. Dankzij het maximale ISO bereik van 51.200 en het autofocussysteem met 51 scherpstelpunten schiet je 's nachts zonder de toevoeging van extra lichtbronnen heldere foto's. Ook op het gebied van snelheid staat de camera zijn mannetje. Met 8 beelden per seconde loop je met de D7500 geen enkel actiemoment mis. Filmopnamen maak je in 4K en Full HD. In combinatie met de ingebouwde intervaltimer en de time lapse functie resulteert dit in snelle beeldreeksen van hoge kwaliteit. Je bedient de camera eenvoudig vanaf het kantelbare touchscreenmonitor.

    Meegeleverd
    • Draagriem
    • Bodydop
    • Accu
    • Acculader
    • Usb kabel

    Alle details via deze link naar 2dehands.be: https://www.2dehands.be/a/audio-tv-e...reviousPage=lr

    jan.guisset@hotmail.com
    Last edited by Jan Guisset; 28 november 2020, 17:10. Reden: Verkocht
Working...
X