Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

VERKOCHT Canon 1dx body

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • VERKOCHT Canon 1dx body

    VERKOCHT

    Bij deze verkoop ik mijn Canon 1dx body. Deze camera heeft weinig uitleg nodig. Momenteel het beste dat er op de markt te koop is.

    Camera is 2,5 jaar oud maar is in uitstekende staat. Zoals je ziet op de foto's. Weinig tot geen krassen, steeds goed onderhouden. Onderhoud steeds bij Canon service. Hij is vorige maand binnen geweest voor een volledig onderhoud en schoonmaakbeurt. Papieren hiervan zijn beschikbaar.

    Camera is gebruikt uitsluitend voor fotografie vermits ik geen video's maak.
    Aantal clicks 200,000. Dit toestel kan makkelijk 450,000 clicks aan, momenteel dus nog niet eens aan de helft. Worst case, kan je ook de shutter steeds laten vervangen mocht deze ooit verslijten. Ik heb al 1d series gezien met bijna 1 miljoen clicks en die werken nog prima. Deze camera's zijn gemaakt om jarenlang mee te gaan in de meest veeleisende omstandigheden.

    Testen en bekijken is uiteraard mogelijk. Regio Antwerpen.

    Nieuwprijs bij verschillende shops: 5.799,00 EUR
    Verkoopprijs 3500,00 EUR. Gelieve niet te bieden, dit is een zeer scherpe en eerlijke prijs. Ik heb zelf gezocht naar de gangbare prijs voor een 1dx maar kan nergens een 2de hands exemplaar vinden. Eenmaal je dit toestel hebt gebruikt wil je niets anders meer.

    Inclusief alle toebehoren. Strap is nieuw, en ik heb ook een nieuwe back-up batterij die nog nooit is gebruikt.

    Voor vragen: hung@hung.be




    Last edited by Laurens; 14 oktober 2016, 07:50.
    Mijn toestel: Een zwarte schoendoos uiteraard L kwaliteit
    website: http://www.hung.be
    facebook - Instagram
Working...
X