Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Toplenzen voor Nikon

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Toplenzen voor Nikon

    Al met al ben ik er wat betreft mijn lenzencollectie voor de eerste tijd uit, wat betekent dat ik enkele lenzen verkoop omdat ze in mijn assortiment overcompleet zijn.

    Zeer goede lenzen, als nieuw, echt vrijwel nog niet gebruikt compleet in doos:

    Nikon 2.8 60mm micro AFD 300 euro

    Tokina AF 3.5 17mm, een prime lens die veel minder vertekent dan welke zoom dan ook die op 17mm begint en werkelijk ongelooflijk scherp is, ook op full frame. Een te gekke lens dus als je nog een 35mm camera hebt en E C H T wilt groothoeken. GERESERVEERD

    Verder, in zeer goede staat:
    TAMRON 2.8 90mm macro lens. AF en uitstekend als macrolens op dslr en tevens zeer goed als portretlens.
    VERKOCHT

    Nikon AF 2.8 180mm; een van de scherpste telelenzen die er bestaan, licht in gewicht en met ingebouwde zonnekap.
    Lichte gebruikssporen. Geen snelle Af maar een zeer goede wat langere lens die door de geringe omvang en gewicht (750 gram) een handige telelens is voor onderweg. Scherper dan alle 70-200 en 80-200 die er bestaan. 300 euro.
    Last edited by Spanjaart; 27 december 2005, 13:28.
    Sony en Olympus
    Fotoseries

  • #2
    Re: Toplenzen voor Nikon

    Tokina 17mm En Tamron 90mm Gereserveerd/verkocht
    Sony en Olympus
    Fotoseries

    Comment


    • #3
      Re: Toplenzen voor Nikon

      Ben misschien wat laat, maar zijn die Nikons nog te koop?

      Comment


      • #4
        Re: Toplenzen voor Nikon

        Beste Spanjaart,

        Hebt ge een foto van de Nikon AF 2.8 180mm, welk type is het precies?

        thx,

        Oscar
        Last edited by Oscar_TWH; 2 augustus 2006, 23:36.
        Oscar
        [SIZE=1]www.pleasuregaits.com

        Comment


        • #5
          Re: Toplenzen voor Nikon

          De lenzen zijn verkocht. Ik heb nog wel de 180mm macrolens van Tamron te koop gezet (andere topic).

          Ik meen dat de persoon die de 180mm van me gekocht had nu andere plannen heeft en de lens te koop heeft aangeboden, vorige week.
          Sony en Olympus
          Fotoseries

          Comment

          Working...
          X