Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tokina 12-24mm (Nikon)

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tokina 12-24mm (Nikon)

    Ik verkoop mijn Tokina 12-24mm voor Nikon, omdat ik de laatste tijd steeds meer analoog ben gaan fotograferen en daar is deze tokina niet geschikt voor. De lens is niet intensief gebruikt, heeft geen zichtbare gebruikssporen en is optisch/mechanisch in optimale staat. Mijn vraagprijs: € 3 6 5 Dit is voorlopig een vaste prijs inclusief verzendkosten naar België. Ophalen kan ook, dan gaat er nog een euro of tien van de prijs af. Ik woon in Emmen; Noord-Nederland. Lens komt inclusief lensdoppen en zonnekap, volgens mij heb ik de orginele doos ook nog.

    Foto 1
    Foto 2
    Last edited by Hanne; 13 april 2006, 16:39.

  • #2
    Re: Tokina 12-24mm (Nikon)

    Indien het om de Tokina AT-X Pro 12-24mm f/4 gaat, koop ik hem voor 365€. Waar is hij aangekocht en heb je de aankoopsbewijzen nog?

    Comment


    • #3
      Re: Tokina 12-24mm (Nikon)

      De lens is ongeveer een jaar geleden gekocht bij cameranu.nl. Het is een import-versie, dus er zit een Duitse handleiding én garantiekaart bij (die nog twee jaar geldig is). De doos heb ik zojuist gevonden, maar de aankoopfactuur heb ik nog niet kunnen traceren.. Ik hoor het wel!

      Comment


      • #4
        Re: Tokina 12-24mm (Nikon)

        Oorspronkelijk geplaatst door Hanne
        De lens is ongeveer een jaar geleden gekocht bij cameranu.nl. Het is een import-versie, dus er zit een Duitse handleiding én garantiekaart bij (die nog twee jaar geldig is). De doos heb ik zojuist gevonden, maar de aankoopfactuur heb ik nog niet kunnen traceren.. Ik hoor het wel!
        Kan je even bevestigen of het over de ATX-PRO gaat ?
        fotosite

        Comment


        • #5
          Re: Tokina 12-24mm (Nikon)

          Ja, dat is de lens.. Lijkt me trouwens logisch, er is geen andere versie..

          Comment


          • #6
            Re: Tokina 12-24mm (Nikon)

            Voor 365 ben ik kandidaat
            My flickr space

            Comment


            • #7
              Re: Tokina 12-24mm (Nikon)

              Owkey, dan koop ik deze lens van jou voor 365€ incl verzending. Aankoopfactuur zou handig zijn om ze eventueel te laten verzekeren. Verder regelen via mail of pm?

              Comment


              • #8
                Re: Tokina 12-24mm (Nikon)

                Is deze lens verkocht? Zo niet dan wil ik hem wel
                thanks,
                Rob

                Comment


                • #9
                  Re: Tokina 12-24mm (Nikon)

                  Lens was in principe verkocht, maar vertoonde enkele mankementen bij een laatste check. Eerst terug naar Tokina, daarna zie ik wel verder. Voorlopig dus niet meer te koop in ieder geval.

                  Comment

                  Working...
                  X