Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

TKA: Sigma EF-500 DG SUPER

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • TKA: Sigma EF-500 DG SUPER

    Voor canon .
    Slechts enkele malen mee geflitst, splinternieuw !!!
    In doos met handleiding
    Weg wegens aanschaf andere camera ($$)
    Gelieve een serieus bod te doen via email : frederic.rossel@pandora.be

    groeten

    Frederic
    Canon 300D * Canon Efs 18-55mm * Sigma EX 70-200mm 2.8 APO HSM * Sigma 2.0x APO TC * Tamron AF 90mm 2.8 1:1 * Sigma EF-500 DG SUPER * Sigma Ex 77mm uv Filter * 3x 256 mb toshiba CF

  • #2
    Re: TKA: Sigma EF-500 DG SUPER

    mailtje is onderweg,misschien handig om hier een richtprijs te zetten??

    mir
    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

    Comment


    • #3
      Re: TKA: Sigma EF-500 DG SUPER

      mailtje gestuurd
      mijn fotosite

      Comment


      • #4
        Re: TKA: Sigma EF-500 DG SUPER

        Je had een bod van 160€ ik heb donderdag een nieuw bod gedaan van 165€,maar nog niks van je gehoord.Als je alles via pm wil doen had ik graag een reply van je.Ik respecteer je keuze om via een soort opbod te werken maar het had dan evengoed via het forum kunnen gebeuren.Zou voor beide partijen veel eenvoudiger geweest zijn.

        groeten,

        mir
        De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

        Comment


        • #5
          Re: TKA: Sigma EF-500 DG SUPER

          Ik heb nog steeds niets van je gehoord.Mijn bod van 165€ geld nog tot maandagavond.Als ik tegen dan nog niks van je gehoord heb trek ik mijn bod in.Indien je een hoger bod had of hij reeds verkocht is kon je dit op zijn minst laten weten.

          mir
          De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

          Comment


          • #6
            Re: TKA: Sigma EF-500 DG SUPER

            Halloooooo, vollek !!!
            Niemand thuis????
            mijn fotosite

            Comment


            • #7
              Re: TKA: Sigma EF-500 DG SUPER

              Jammer voor de geïnteresseerden, maar vooral ook jammer voor de verkoper, want hij heeft niet meer ingelogd sedert hij dit topic opgestart heeft. Misschien kunnen de gïnteresseerden proberen om hem via mail te bereiken?
              Moderator

              Comment


              • #8
                Re: TKA: Sigma EF-500 DG SUPER

                Oorspronkelijk geplaatst door pcwiet
                Jammer voor de geïnteresseerden, maar vooral ook jammer voor de verkoper, want hij heeft niet meer ingelogd sedert hij dit topic opgestart heeft. Misschien kunnen de gïnteresseerden proberen om hem via mail te bereiken?
                Moderator
                Heb ik ook gedaan zonder reactie.

                mir
                De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                Comment


                • #9
                  Re: TKA: Sigma EF-500 DG SUPER

                  quoet mir:"Heb ik ook gedaan zonder reactie"
                  idem hier
                  mijn fotosite

                  Comment


                  • #10
                    Re: TKA: Sigma EF-500 DG SUPER

                    Ik heb mailtje ontvangen,hij zou een bod hebben van 170€ (van u jan vg?).
                    Ik ga er niet meer over.

                    mir
                    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                    Comment


                    • #11
                      Re: TKA: Sigma EF-500 DG SUPER

                      Oorspronkelijk geplaatst door mir
                      Ik heb mailtje ontvangen,hij zou een bod hebben van 170€ (van u jan vg?).
                      Ik ga er niet meer over.

                      mir
                      Bod van 170 € was idd van mij,
                      maar ik hoor ook niets meer vd man, ook niet via gewone mail
                      mijn fotosite

                      Comment


                      • #12
                        Re: TKA: Sigma EF-500 DG SUPER

                        Euhm mannekes, misschien is het iemand die niet dagelijks op internet zit (naar het schijnt bestaan zo'n mensen nog hoor!). Het is nog maar 5 dagen geleden dat hij dit gepost heeft en ik vermoed zo dat betrefende niet door heeft hoe druk het hier op't forum kan worden...

                        Gewoon een beetje geduld oefenen en dan zal het verder wel lukken denk ik...

                        ps: sorry voor de off-topic zever maar ik ben gewoon maar hardop aan't denken wat de oorzaak kan zijn...

                        Comment


                        • #13
                          Re: TKA: Sigma EF-500 DG SUPER

                          Oorspronkelijk geplaatst door geertjebeertje
                          Euhm mannekes, misschien is het iemand die niet dagelijks op internet zit (naar het schijnt bestaan zo'n mensen nog hoor!). Het is nog maar 5 dagen geleden dat hij dit gepost heeft en ik vermoed zo dat betrefende niet door heeft hoe druk het hier op't forum kan worden...

                          Gewoon een beetje geduld oefenen en dan zal het verder wel lukken denk ik...

                          ps: sorry voor de off-topic zever maar ik ben gewoon maar hardop aan't denken wat de oorzaak kan zijn...
                          idd off-topic

                          Maar toch niet helemaal,in zijn mail staat inderdaad dat hij het de laatste dagen enorm druk had,waardoor hij niet aan de pc kon komen.

                          Ik trek me terug de prijs begint te dicht bij de nieuwprijs te komen voor mij.

                          groeten,

                          mir
                          Last edited by mir; 28 februari 2005, 20:37.
                          De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                          Comment

                          Working...
                          X