Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

TKA: Nikon D70 kit, Coolpix 995

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • TKA: Nikon D70 kit, Coolpix 995

    Hallo,

    In verband met aanschaf D200 te koop aangeboden:

    Nikon D70 6MP kamera, 9099 klicks vlgs Opanda exif .
    Kompleet met doos handleiding software en bijbehorende kabels
    Nikon kitlens AF-S 18-70 1:3.5 - 4.5 ED G, kompleet met doos, handleiding
    Nikon AF-D 80-200 1:2.8 schuifzoom, kompleet met doos, lenskoker
    Extra batterygrip van Hahnel , hier heb ik in totaal 4 EN-EL3 accu's voor , 2 origineel, 2 van Hahnel
    2 Sandisk Ultra II 512 MB CF geheugenkaarten.

    D70 pakket is verkocht

    Verder heb ik ook nog een Nikon Coolpix 995 (3.2MP) liggen met daarbij extra mogelijkheid voor externe flits (SB25) middels bracket en flitskabel. Lens ziet er niet zuiver uit, echter zelf geen last van gehad bij het fotograveren. Handleidingen en dozen moet ik ook nog hebben, maar weet dit niet zeker.
    Kompleet met originele Nikon tas en geheugenkaarten ( 2x 128 , 1x 256 MB, 1 x 512MB Lexar/Sandisk).

    Uit mijn analoog tijdperk nog een Nikon F-601. Handleiding en doos moet ik ook hebben. hoeft niet de hoofdprijs te kosten inclusief standaard zoomlens

    Alles verkeerd in goede tot uitstekende staat. Testen geen probleem.


    Grtz

    Bryan
    Last edited by B-man; 12 januari 2007, 22:11. Reden: D70 pakket verkocht
    Nikon D3/D300/D200 met grip & wat AF-S glas; 50mm F1.8, Nikon 1.4/1.7x converter; SB900/SB800/2 SB600; Coolwalker I-tank. Panasonic Lumix TZ5 voor als elke gram er een te veel is

  • #2
    Re: TKA: Nikon D70 kit, Coolpix 995

    Interesse, maar "Southern Holland" (in je profiel) is dat Zuid-Holland of zuid Nederland.

    Comment


    • #3
      Re: TKA: Nikon D70 kit, Coolpix 995

      Oorspronkelijk geplaatst door pcwiet Bekijk bericht
      Interesse, maar "Southern Holland" (in je profiel) is dat Zuid-Holland of zuid Nederland.
      Hoi,

      Zuid Holland is voor mij meer midden Nederland. Ik ben van Zuid-Limburg, dus meer het uiterste zuiden van Nederland.

      Grtz

      Bryan
      Nikon D3/D300/D200 met grip & wat AF-S glas; 50mm F1.8, Nikon 1.4/1.7x converter; SB900/SB800/2 SB600; Coolwalker I-tank. Panasonic Lumix TZ5 voor als elke gram er een te veel is

      Comment


      • #4
        Re: TKA: Nikon D70 kit, Coolpix 995

        Dag,
        Wat kost eventueel de batterygrip mocht je niet alles kwijtgeraken.
        Ben van de andere kant van de Maas....
        [FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.

        Comment


        • #5
          Re: TKA: Nikon D70 kit, Coolpix 995

          Oorspronkelijk geplaatst door patrickL Bekijk bericht
          Dag,
          Wat kost eventueel de batterygrip mocht je niet alles kwijtgeraken.
          Ben van de andere kant van de Maas....
          Hoi,

          Ik probeer eerst het hele pakket in 1 x te verkopen. Als er echter personen alleen maar geinteresseerd zijn in een deel van de uitrusting, maar waardoor ik toch alles kan verkopen dan is dat geen probleem.
          Wat wil je voor de grip incl 2 hahnel accus bieden bij evt losse verkoop?

          Mvg

          Bryan
          Nikon D3/D300/D200 met grip & wat AF-S glas; 50mm F1.8, Nikon 1.4/1.7x converter; SB900/SB800/2 SB600; Coolwalker I-tank. Panasonic Lumix TZ5 voor als elke gram er een te veel is

          Comment


          • #6
            Re: TKA: Nikon D70 kit, Coolpix 995

            die converter, werkt die op een AF 300mm f4 nikkor(dus geen AF-S...)?
            dan heb ik er mss wel intresse in
            One life, live it!
            vernieuwde site: natuurbeeld

            Comment


            • #7
              Re: TKA: Nikon D70 kit, Coolpix 995

              Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Bekijk bericht
              die converter, werkt die op een AF 300mm f4 nikkor(dus geen AF-S...)?
              dan heb ik er mss wel intresse in
              Hoi,

              Ik neem aan van wel, durf dit alleen niet met zekerheid te bevestigen.

              Mvg

              Bryan
              Nikon D3/D300/D200 met grip & wat AF-S glas; 50mm F1.8, Nikon 1.4/1.7x converter; SB900/SB800/2 SB600; Coolwalker I-tank. Panasonic Lumix TZ5 voor als elke gram er een te veel is

              Comment


              • #8
                Re: TKA: Nikon D70 kit, Coolpix 995

                hoeveel zou je evntueel voor die coolpix 995 willen hebben bij een eventuele aparte verkoop?
                Bedankt!
                Aned

                Comment


                • #9
                  Re: TKA: Nikon D70 kit, Coolpix 995

                  Oorspronkelijk geplaatst door Aned Bekijk bericht
                  hoeveel zou je evntueel voor die coolpix 995 willen hebben bij een eventuele aparte verkoop?
                  Bedankt!
                  Aned
                  Hoi Aned,

                  Komplete 995 kit vraag ik 115 euro voor.
                  Dus 995 met originele nikon fototas, grote nikontas voor alles.
                  SB25, bracket, lader, accu's etc.

                  Mvg

                  Bryan
                  Nikon D3/D300/D200 met grip & wat AF-S glas; 50mm F1.8, Nikon 1.4/1.7x converter; SB900/SB800/2 SB600; Coolwalker I-tank. Panasonic Lumix TZ5 voor als elke gram er een te veel is

                  Comment

                  Working...
                  X