Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

tk : TAMRAC velocity 7 verkocht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • tk : TAMRAC velocity 7 verkocht

    hallo ,daar ik zo een domme ***** ben die eerst zijn cameratas koopt en daarna de camera ,kom ik tot de vaststelling dat de canon 10d en mijn lenzen niet in de tamrac velocity passen ,allez het past eigenlijk juist wel maar als er nog een xdrive in moet dan sta ik daar
    de tamrac koste mij 3weken geleden 80 euro ,zal ze laten gaan voor 50 euro (of meer ),de rugzak is gloednieuw /kleur zwart /velocity 7 slmingpac
    www.tamrac.com/welcome.htm
    tel 0478 /280799
    groetjes christoph

  • #2
    Ik heb eens op de site gekeken, ziet er interessant uit.
    Kan je het ding idd zo snel naar voor draaien zoals ze op de website beweren?
    Van waar ben je ergens?

    Groetjes!

    Comment


    • #3
      das superhandig , ge moet niet eerst uw tas afdoen om de camera eruit te halen
      ik woon in dehaan (belgie)

      Comment


      • #4
        Heb ook zo'n tas en is heel handig. Jammer dat het niet echt geschikt is voor een 10d met een 50-500
        http://www.vannecke.be
        Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
        Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

        Comment


        • #5
          Ik zou die in de loop van deze week wel eens willen komen passen, lijkt me handig als tussenformaat fototas...!?

          Comment


          • #6
            Bleek een "perfect fit" te zijn voor m'n S602z en enkele accessoires, dus ligt hier nu bij mij te blinken

            Comment


            • #7
              bedankt Tony , ik hoop dat ge erveel plezier aan zult beleven
              groetjes christoph

              Comment

              Working...
              X