Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[TK] Sigma 100-300 F4 (nikon)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [TK] Sigma 100-300 F4 (nikon)

    Alsnog in de verkoop:
    Sigma 100-300 F4 HSM voor nikon. Lens is slechts 3mnd oud, maar ik stap over op een primelens met converter. Deze is dus overbodig.

    Vraagprijs 800,- of doe een aannemelijk bod. Zit een UV filter bij. (hoya 82mm) Lens is uiteraard in perfecte staat!!
    Last edited by Daniel1975; 28 augustus 2004, 08:25.

  • #2
    Re: [TK] Sigma 100-300 F4 (nikon)

    Hallo Daniel,

    Als je je prijs laat zakken tot een goede 600 euro, kunnen we beginnen klappen!

    thx Sven

    ps die lens kan ik bij iemand anders krijgen voor die prijs, maar jij woont iets dichter. Dus doe een serieus bod!

    Comment


    • #3
      Re: [TK] Sigma 100-300 F4 (nikon)

      Hoi,
      voor 600 euro gaat die lens echt niet weg. De lens is slechts 3 maanden oud en nog in volledige nieuwstaat!!! Zit ook een passend UV filter bij. De nieuwprijs ligt dus boven de 1000,-. Ruim vierhonder euro afschrijving in 3 maanden is wel wat overdreven. Doe een reeel bod en dan heb je voor een net bedrag een z.g.a.n. lens.

      Comment


      • #4
        Super

        Hopelijk krijg je hem verkocht.

        mvg en succes met de verkoop

        Sven
        Last edited by Svenmichiels; 21 augustus 2004, 22:48.

        Comment


        • #5
          Re: [TK] Sigma 100-300 F4 (nikon)

          Om verwarring tegen te gaan:
          Sven heeft niet deze lens gekocht, maar een andere. Deze staat nog in volle glorie te wachten op zijn nieuwe baasje

          Comment


          • #6
            Re: [TK] Sigma 100-300 F4 (nikon)

            en 't is een goeie zenne

            ik heb ze zelf
            Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
            Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

            Comment


            • #7
              Re: [TK] Sigma 100-300 F4 (nikon)

              Als ze na de lenzendag van Corné nog niet verkocht is ben ik misschien geinteresseerd.
              Hangt af van de andere lenzen die ik daar test. Maar deze staat op de shortlist.

              Jo.
              A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
              Nikon stuff

              Comment


              • #8
                Re: [TK] Sigma 100-300 F4 (nikon)

                hehehe...weet niet wat de cornelenzendagdatum wordt, maar dan hoop ik dat ie al weg is hoor ;-)

                Comment


                • #9
                  Re: [TK] Sigma 100-300 F4 (nikon)

                  Hey Daniel, wat is een Corné Lenzendag? Mis ik iets?

                  Comment


                  • #10
                    Re: [TK] Sigma 100-300 F4 (nikon)

                    Oorspronkelijk geplaatst door Rudolfy
                    Hey Daniel, wat is een Corné Lenzendag? Mis ik iets?
                    Er is een topic over

                    Ik ben aan het inventariseren of er animo is om een Sigma lenzendag te organiseren. Exclusief BD-ers en DPZ-ers (DutchPhotoZone) wil ik samen met Sigma Benelux op een mooie lokatie een dag organiseren waarbij je de gelegenheid hebt om alle (nieuwe) Sigma lenzen/flitsers/camera's te proberen. Planning is medio september.


                    met groet

                    Chris
                    NIKON D90 | Sigma 17-50 f2.8 OS | Nikkor 50 f1.8 | Sigma AF 70-300 APO Super Macro II | Nikon MB-D80 |Nikon SB600| Sony DSC-HX60V | MeFoto A1350 | http://www.parijsmijnstad.nl

                    Comment


                    • #11
                      Re: [TK] Sigma 100-300 F4 (nikon)

                      ww.cornevaniperen.nl heeft een online shop. Hij organizeert binnen kort een lenzen test dag (Sigma,Canon en Nikon lenzen vrij te testen. Datum en plaats moeten nog worden meegedeeld. Zie http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=51334

                      Jo.

                      Oorspronkelijk geplaatst door Rudolfy
                      Hey Daniel, wat is een Corné Lenzendag? Mis ik iets?
                      A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
                      Nikon stuff

                      Comment


                      • #12
                        Re: [TK] Sigma 100-300 F4 (nikon)

                        Klinkt leuk. Ik zou wel wat verschillende Nikkor lenzen willen proberen, en eens kijken hoe de beruchte Bigma aanvoelt

                        Comment


                        • #13
                          Re: [TK] Sigma 100-300 F4 (nikon)

                          Sorry zal het nooit meer doen
                          Last edited by Bizzeke; 23 augustus 2004, 00:41.
                          [Nikon D5100 & Nikon D70]
                          [Yves en Liesbeths blog Resort]

                          Comment


                          • #14
                            Re: [TK] Sigma 100-300 F4 (nikon)

                            http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=27148 @ Bizzeke

                            Comment

                            Working...
                            X