Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

TK Minolta 7i + accessoires

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • TK Minolta 7i + accessoires

    Hallo,

    Het volgende staat te koop

    * Minolta 7i (+ de standaard accessoires)
    Met volgende extra accessoires
    B+W 49mm Circulaire Pol. filter
    Set van 3 Prinz close up voorzetlenzen
    (nr. 1 + nr. 2 + nr. 4)
    CompactFlash (SimpleTech) 256 mb

    * Minolta 3600HS(D) flitser
    Nog niet gebruikt.

    Van beide toestellen heb ik het factuur van aankoop nog. Minolta heeft 2 jaar europese Minolta garantie.

    Toestel en flitser te koop als een geheel maar ook afzonderlijk.

    Prijs: toestel (met extra accessoires): 850 euro
    Filtser: 215 euro
    Geheel: 1065 euro --> 1000 euro

    Voor meer informatie mail naar: christof.laeremans@planetinternet.be

    mvg,

    Christof Laeremans

  • #2
    En waarom doe je hem weg?

    Garfield007
    Garfield007 **BD0188BE**
    Canon 300D - 512Mb PQI CF - CANON EF 90-300/4,5-5,6 USM - Canon EF 35-105 - Tamron 2x Convertor

    Comment


    • #3
      Ik doe hem weg met een heel eenvoudige reden omdat ik terug naar analoge fotografie ga.

      mvg,

      Christof Laeremans

      Comment


      • #4
        Waarom terug overschakelen? Kon digitale fotografie je niet bekoren?

        Ik zoek momenteel een camera voor rond de €700 (of ietsje meer). Met de huidige vooruitzichten opteer ik eerder voor de nieuwe (pas voor in november) Panasonic FZ10 (ca €500-600) of de nieuwe (ook november) Fuji S7000 (ca €700-800). Dit zijn nieuwe toestellen, voor dezelfde prijs ongeveer. Ik verkies dan wel natuurlijk de nieuwe... Maar met al die accesoires die je er hebt bijgekocht, maakt dit aanbod ook wel interessant natuurlijk! Ga het eens overleggen met mijn vriendin... (niet dat ik onder de sloef lig ofzo )

        Garfield007
        Garfield007 **BD0188BE**
        Canon 300D - 512Mb PQI CF - CANON EF 90-300/4,5-5,6 USM - Canon EF 35-105 - Tamron 2x Convertor

        Comment


        • #5
          Ooit zal ik wel terug gaan naar de digitale fotografie maar pas wanneer de kwaliteit van de foto's dicht tegen de analoge komt en daar zijn ze momenteel redelijk ver van af.
          En voor de prijs van een digitale spiegelreflex heb je al een analoog topmodel terwijl de eerste natuurlijk het snelst verouderd.

          Overleg maar met je vriendin, neem geen overhaaste beslissingen en als een vrouw nee zegt dan zal ze wel ja bedoelen zeker

          mvg,

          Christof

          Comment

          Working...
          X