Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Te koop G5 met toebehoren

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Te koop G5 met toebehoren

    Ik kan het gebruik van het LCD-venster maar niet gewoon worden daar mijn zicht niet meer is wat het ooit was... En mijn bril opzetten telkens ik een opname wil maken vind ik ook maar niks.
    Indien ik de G5 (aankoop augustus 2003) met alles op en aan kan verkopen overweeg ik de overstap naar een 300D of misschien wel 10D.
    Nu is mijn vraag: wat zou ik mogen vragen voor mijn (praktisch) nieuwe Canon G5 + groothoek Canon WC-DC58N + tele TC-DC58N + Lensmate adapterring. Alles met originele verpakking.
    Graag reageren via email. Een deftig bod kan steeds overwogen worden. Thanks!
    Barney

  • #2
    Ik verkocht een G3 omdat ik gewoon aan een analoge spiegelreflex maar niet kon wennen aan werken via het lcd schermpje. Hier op het forum weten de mensen ook wat de prijzen zijn in het buitenland en zal je bod merkelijk lager liggen natuurlijk. Maar als je het elders te koop stelt dan kan je volgens mij op z'n best de nieuwprijs krijgen van het hele pakket zoals je het zou aankopen in duitsland (als je geluk hebt)

    groetjes ron

    Comment


    • #3
      Heb wel interesse voor de lenzen en de adapter als dit voor jou makkelijker is om te verkopen.

      Comment


      • #4
        Originally posted by Little
        Heb wel interesse voor de lenzen en de adapter als dit voor jou makkelijker is om te verkopen.
        Hallo Little,
        kijk even in uw mailbox...
        Barney

        Comment

        Working...
        X