Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Te koop: Canon EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM * VERKOCHT *

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Te koop: Canon EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM * VERKOCHT *

    Te koop: Canon EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM

    Lens aangekocht op 23/06/2007 te Konijnenberg. De lens is dus nog in garantie tem 23/06/2009.
    De lens wordt verkocht omdat ik ze zelden inzet in in het 200 - 300 mm bereik en ik daarom plan de 70 - 200mm F4 te kopen, die mij beter zal liggen.

    Uiteraard is de lens in perfecte nieuwstaat en vanaf dag 1 beschermd dmv een fliter.
    De lens wordt verkocht met zonnekap en factuur.

    Foto's met de lens kunnen jullie op volgende link bekijken: http://www.pixel-peeper.com/lenses/?lens=20



    Foto: konijnenberg

    Enkele Kenmerken

    - 3-stops beeldstabilisatie
    - UD lenselement verbetert de beeldkwaliteit
    - Super Spectra coatings onderdrukken reflecties en beeldschittering
    - Cirkelvormig diafragma produceert fraaie onscherpe achtergronden
    - Snel en stil autofocus

    Krachtige vergroting
    De krachtige EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM is aantrekkelijk voor natuur- en sportfotografen die streven naar scherpere foto's wanneer uit de hand wordt gefotografeerd. De brandpuntafstand is vergelijkbaar met een ca. 112-480mm equivalent bij 35mm film wanneer het objectief wordt gebruikt op camera's met APS-C formaat sensors.

    Image Stabilizer
    De EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM is uitgevoerd met Canons 3-stops Image Stabilizer (IS). Ideaal voor fotografie uit de hand, want Canons Image Stabilizer stelt fotografen in staat te werken met sluitertijden tot min 3-stops zonder dat waarneembare onscherpte optreedt. Voor stabiele horizontale bewegingen corrigeert IS Mode 2 alleen ongewenste verticale trillingen door IS in horizontale richting uit te schakelen. IS is ideaal in omgevingen met weinig licht, voor dynamische scènes en voor opnamen vanuit rijdende voertuigen. IS schakelt automatisch uit wanneer de camera op een statief wordt geplaatst.

    Voor model Alle EOS reflexcamera's
    Optische constructie 15/10
    Kortste instelafstand 1,5 m
    Diameter filter 58 mm
    Afmetingen 76,5 x 142,8 mm
    Gewicht (in gram) 630 g

    Nieuwprijzen zijn online overal te vinden, de prijs is overeen te komen, doe een goed bod, en laat me maar iets weten,

    Mvg Stoopken
    Last edited by Stoopken; 3 augustus 2007, 10:57.
Working...
X