Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sigma 100-300 F4 Apo EX HSM (Nikon) Verkocht.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sigma 100-300 F4 Apo EX HSM (Nikon) Verkocht.

    Verkocht dus...

    The Kid.

  • #2
    Damn! Had dat een Canon-vatting geweest dan waart ge er nu al vanaf!
    http://www.theafricabug.com

    Comment


    • #3
      Helaas voor de Nikon bezitters, maar de Canon vissen bijten hier goed ja.
      Ik dacht met de D70 lancering, ik gooi deze topic eens terug omhoog


      The Kid.

      Comment


      • #4
        als ik de d70 al zou hebben was je der ook vanaf

        Greetz

        Sam Jae

        Comment


        • #5
          na de aankoop van een

          Nikon 20 mm 2,8
          Nikon 50 mm 1,8
          Nikon 85 mm 1,8
          Nikon 24-120 3,5-5,6 VR
          Sigma 50-500 4-6,3

          de bijhorende filters en nog wat toebehoren ..

          ... is het budget 2004 (meer dan) op ...

          volgend jaar kan ik terug eens kijken wat er nog ontbreekt in de uitrusting

          ... nadat mijn ega het budget van volgend jaar verminderd heeft met wat ik dit jaar en vorig jaar te veel heb uitgegeven

          soit .. tegen dat die D70ers geleverd worden vliegt jouw lens beslist als een zoet broodje over de toonbank

          Comment


          • #6
            Amai Visio, ik kan geloven dat uw budget op is, nu mis je dit jaar wel het uitkijken naar iets nieuws

            Ik deed het al voor de toekomstige D70 gebruikers, want nogmaals: de Nikonians zijn hier schaars


            the Kid.

            Comment


            • #7
              Originally posted by The Kid
              Amai Visio, ik kan geloven dat uw budget op is, nu mis je dit jaar wel het uitkijken naar iets nieuws

              Ik deed het al voor de toekomstige D70 gebruikers, want nogmaals: de Nikonians zijn hier schaars


              the Kid.
              Dat zal met de d70 wel veranderen!

              als je zou kunnen wachten, sta ik dezelfde dag dat ik de d70 heb aan je deur

              Comment


              • #8
                Als er iemand overstapt van Canon naar Nikon (D70?) en daarbij zijn Sigma 100-300f/4 moet verkopen: laat hem maar gewoon ruilen, dan neem ik zijn lens wel over van je.

                ...kleine kans. Ik weet het...
                http://www.theafricabug.com

                Comment


                • #9

                  ...

                  Je kunt/mag hier:

                  - Een particulier aanbod plaatsen betreffende digitale camera's en accessoires
                  - Als geïnteresseerde een vraag stellen over de staat en eigenschappen van het aangeboden materiaal
                  - Een eerlijk bod uitbrengen op het aangeboden materiaal

                  Het is niet de bedoeling je op welke wijze dan ook te mengen in een topic als je niet geïnteresseerd bent in de (ver)koop zelf.
                  ...

                  Comment


                  • #10
                    Ik heb online snel eens rondgekeken wat de gemiddelde opinie over de lens is en ik ben sterk geinteresseerd! Ik mail je ASAP

                    (NOTE: via forum mailen geeft dus een foutboodschap, laat hier iets weten als je effectief ook geen gekregen hebt)
                    Nikon D7000 + D100 -=- Sigma 18-125mm f/3.8-5.6 DC OS HSM -=- Nikkor AF-S 24-85mm f/3.5-4.5G IF-ED -=- Sigma EX 100-300/4 HSM -=- Nikkor AF 50m f/1.8D -=- Nikon SB28DX

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Blakar
                      Ik heb online snel eens rondgekeken wat de gemiddelde opinie over de lens is en ik ben sterk geinteresseerd! Ik mail je ASAP

                      (NOTE: via forum mailen geeft dus een foutboodschap, laat hier iets weten als je effectief ook geen gekregen hebt)
                      Blakar, ik zag het in het andere topic ook al dat je gemaild had, maar ik heb dus nog niets ontvangen.
                      Misschien lukt het met je gewone email programma?

                      The Kid.

                      Comment


                      • #12
                        Dat zou idd lukken maar kan ik moeilijk dan als ik uw email-adres niet heb eh Mail me anders es op blakar<AT>proximus.be
                        Nikon D7000 + D100 -=- Sigma 18-125mm f/3.8-5.6 DC OS HSM -=- Nikkor AF-S 24-85mm f/3.5-4.5G IF-ED -=- Sigma EX 100-300/4 HSM -=- Nikkor AF 50m f/1.8D -=- Nikon SB28DX

                        Comment

                        Working...
                        X