Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pixma Pro 9500 Mk1 (printkop defect) te koop + Lucia inkt

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Canon ] Pixma Pro 9500 Mk1 (printkop defect) te koop + Lucia inkt

    Hallo,

    Ik verkoop mijn Pixma Pro 9500 Mk1 die A3+ formaat kan printen. Probleem is dat de printkop defect is. Ik heb geen zin in een verdere investering om een nieuwe printkop te kopen aangezien ik te weinig print, daarom dat ik hem van de hand doe. Een nieuwe printkop kost ongeveer 130€, en dan kan je deze printer dus gebruiken zonder enig probleem, de resultaten zijn ook verbluffend die je ermee kan verkrijgen. De kost van een printkop is ruwweg de kost van een volledige set inkten, dus dit is niet zo veel!

    De printer gebruikt 10 Lucia inktpatronen, waaronder 2x zwart, 2x cyaan en 2x magenta (photo en mat kleur telkens). Deze geven practhige resultaten. Ongeveer de helft van de cartridges zijn nog nieuw en volledig gevuld, de rest is nog met varierende niveaus, ongeveer halfvol. Een patroon kost 11-13€ stuk, dus spaar je sowieso al wat kapitaal uit. Daarbij heb ik ook nog 3 spoelcartridges van 123inkt (zwart, cyaan en magenta) die je er ook bij kan krijgen.

    Laat maar iets weten wie geïnteresseerd is in deze top printer en een kleine kost wil maken voor een nieuwe printkop (= set inktpatronen). Doe maar een bod dat je zinnig vindt! Nieuw kostte deze printer in de tijd 800€, dus was dit wel een topper. Deze printer maakt nog steeds prachtige prints. Het is ook de voorganger van de Canon Pixma Pro 1, die nu bovenaan het gamma staat (en hetzelfde type inkt gebruikt).

    Ik doe er ook nog een pak van 10 A4 papieren Canson Baryta bij wie deze ook graag wilt.

    PM me met je bod als je geinteresserd bent, ik woon in Wilrijk, bij Antwerpen.
Working...
X