Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pentax LX + 50 (1.4), 28 (2.8) en 85 (2.0)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Pentax LX + 50 (1.4), 28 (2.8) en 85 (2.0)

    Wie is geïnteresseerd in 3 prime lenzen van Pentax (M-vatting)? Oudere lenzen (dus nog zonder AF) maar van een zeer goede optische kwaliteit, lichtsterk en in prima staat. Ik doe ze weg met pijn in het hart wegens omschakeling van analoog naar digitaal en overeenstemmende wissel Pentax-Canon. Ook de Pentax LX (het toenmalige topmodel van Pentax) valt onder de slachtoffers.
    mijn fotosite

  • #2
    Afhankelijk van je prijs ben ik eventueel wel geinteresseerd. Vooral in de 85mm dan. Hoeveel zou je er voor willen hebben ?

    K.

    Comment


    • #3
      Doe maar en bod!
      Ik zou wel graag de hele zwik samen verkopen indien mogelijk...
      mijn fotosite

      Comment


      • #4
        De 50 mm (1.4) heb ik al en de 28 mm (2.8) ook al. Ik gebruik een pentax KX en ben daar eigenlijk vrij tevreden van, dus met de LX body zou ik niet zoveel zijn.
        Indien er iemand geinteresseerd zou zijn in alles behalve de 85mm mag je me altijd mailen.
        Mijn mailadres: koen DOT decock AD student DOT kuleuven DOT ac DOT be

        Als je me een minimumprijs voor het geheel geeft wil ik eventueel wel eens kijken ofdat ik alles behalve de 85mm verkocht krijg aan iemand anders zodat je toch van alles ineens af zou zijn.

        K.

        Comment


        • #5
          Koen,
          Bedankt voor je reply. Je voorstel spreekt me wel aan, maar het probleem is dat ik langs geen kanten weet wat de gangbare prijzen zijn... Dat was ook zo'n beetje het doel van mijn post: te weten komen wat ik nog zou kunnen verwachten
          Verder is het niet zo dat ik alleen te vinden ben voor een "pakketverkoop", het is alleen zo dat ik dit prefereer, vermits dit voor mij handiger is.
          Jan
          mijn fotosite

          Comment


          • #6
            Jan, verkoop je de 50mm appart?
            Mail me even a.u.b.
            fredje.

            Comment


            • #7
              Ik heb nog een pentax-a 35-70mm f4 zoomlens te koop. Is in uitstekende staat en van zeer goede kwaliteit. Mag voor 50 euro weg.

              Jan
              Canon EOS 20D with grip / Canon EF 28-70 f2.8L USM / Canon EF 70-200 f2.8L USM / Canon EF 300 f4L USM / Canon Speedlite 550EX / TC 1.4 / Xdrive pro

              Comment


              • #8
                fredje,
                'k heb je een mailtje gestuurd (maar weet niet of het gelukt is).
                Jan
                mijn fotosite

                Comment


                • #9
                  Dag Jan, ik heb dus geen mailke ontvangen, sorry.
                  Ik had jou enkele dagen geleden eerst zelf willen mailen maar er staat geen contaktadres bij jou gegevens.
                  Ondertussen heb ik natuurlijk met iemand anders een deal die bijna rond is en woord is woord Jan.
                  Indien deze deal alsnog zou afspringen neem ik zeker weer contakt op met jou.
                  fredje
                  Stuur eens je mailadres naar mijn contaktadres.

                  Comment

                  Working...
                  X