Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Opruim Canon materiaal (lenzen en filters)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Opruim Canon materiaal (lenzen en filters)

    Door enkel overlappingen heb ik enkele lenzen te koop...
    ook enkele filters:

    resterend materiaal prijzen aangepast

    * Canon kitlens EF-s 18-55 incl. compleet met front en rear deksel + gratis 2 sterfilters 58 mm => 50 eur. => verkocht

    * SIGMA 70-300 F4-5.6 II APO macro super compleet met verpakking + deksels + draagtas + zonnekap + HOYA UV(o) filter die er altijd heeft opgestaan => 140 eur
    vb foto getrokken met deze lens:
    http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=114782
    => verkocht


    * Canon EF 50mm 1.8 compleet met verpakking en deksels + 52 mm UV filter => 80 eur => verkocht!

    * marcro setje 58mm merk " Sonia" bestaande uit:
    58mm macro; 58mm +1; 58mm+2; 58mm+4 samen in etui => doe gerust een bod

    * 58mm Hoya cir-polarisatie (groene versie) in originele verpakking => 20eur => verkocht

    * 58mm Hoya "intensifier" blauwe versie, coated aan beide kanten; ook in orignele verpakking => 25eur => verkocht

    * 72 mm UV filter "Kenlock" =>doe gerust een bod
    Last edited by boerkejos; 7 juni 2006, 11:11. Reden: prijsaanpassing

  • #2
    Re: Opruim Canon materiaal

    check PB,

    over de 50mm 1.8

    ik veronderstel in goede staat?
    Fotogallery
    My Pictureblog

    Comment


    • #3
      Re: Opruim Canon materiaal

      Oorspronkelijk geplaatst door FopSop
      check PB,

      over de 50mm 1.8

      ik veronderstel in goede staat?

      PB geantwoord:
      trouwens, alle 3 de lenzen zijn in perfecte staat...kunnen hier ook getest worden. Reden van verkoop is overlapping en de 50mm 1.8 heb ik maar 1 keer gebruikt.

      Comment


      • #4
        Re: Opruim Canon materiaal

        vanwaar ben je ?

        alex
        Website : www.alextimmermans.com
        Collodion weblog : http://collodion-art.blogspot.com/
        Collodion movie : http://www.youtube.com/watch?v=mzCCjlubQ2o

        Comment


        • #5
          Re: Opruim Canon materiaal

          indien vrij heb ik ook intresse inde 50 f1.8
          groetjes camiel

          Comment


          • #6
            Re: Opruim Canon materiaal

            voor iedereen:
            Ikzelf ben van het Leuvense,
            Bertem

            Comment


            • #7
              Re: Opruim Canon materiaal

              de 50mm 1.8 is de deur uit.

              Comment


              • #8
                Re: Opruim Canon materiaal (lenzen en filters)

                SIGMA 70-300 F4-5.6 II APO macro super compleet met verpakking + deksels + draagtas + zonnekap + HOYA UV(o) filter die er altijd heeft opgestaan => 140 eur

                Hallo ben wel geinterreseerd in deze lens, kun je me mss een beetjes meer uitleg geven over deze lens en wat wil die HOYA filter zeggen, wat kun je er mee?

                Is dit een goede lens rekening houdend met de prijskwaliteit natuurlijk!!
                Canon eos350D - 50mm/1.8 - 60 mm macro - 17-40L

                Comment


                • #9
                  Re: Opruim Canon materiaal (lenzen en filters)

                  Oorspronkelijk geplaatst door svenbombeke
                  SIGMA 70-300 F4-5.6 II APO macro super compleet met verpakking + deksels + draagtas + zonnekap + HOYA UV(o) filter die er altijd heeft opgestaan => 140 eur

                  Hallo ben wel geinterreseerd in deze lens, kun je me mss een beetjes meer uitleg geven over deze lens en wat wil die HOYA filter zeggen, wat kun je er mee?

                  Is dit een goede lens rekening houdend met de prijskwaliteit natuurlijk!!
                  Heb je een prive bericht gestuurd, maar zoals ik zei is lens reeds gereserveerd... maar je naam staat bij de reserven!
                  even op je vragen antwoorden... Persoonlijk vind ik lens zeker prijs/kwaliteit zeer goed...zeer scherp voor zijn prijs.
                  HOYA is een merk (als hama,b+w,cokin,etc) van de UV filter... wat je ermee kan? dient voornamijk om glas van objecties te beschermen.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Opruim Canon materiaal (lenzen en filters)

                    Oorspronkelijk geplaatst door svenbombeke
                    SIGMA 70-300 F4-5.6 II APO macro super compleet met verpakking + deksels + draagtas + zonnekap + HOYA UV(o) filter die er altijd heeft opgestaan => 140 eur

                    Hallo ben wel geinterreseerd in deze lens, kun je me mss een beetjes meer uitleg geven over deze lens en wat wil die HOYA filter zeggen, wat kun je er mee?

                    Is dit een goede lens rekening houdend met de prijskwaliteit natuurlijk!!
                    Heb je een prive bericht gestuurd, maar zoals ik zei is lens reeds gereserveerd... maar je naam staat bij de reserven!
                    even op je vragen antwoorden... Persoonlijk vind ik lens zeker prijs/kwaliteit zeer goed...zeer scherp voor zijn prijs.
                    HOYA is een merk (als hama,b+w,cokin,etc) van de UV filter... wat je ermee kan? dient voornamijk om glas van objecties te beschermen.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Opruim Canon materiaal (lenzen en filters)

                      prijzen voor laatste items aangepast!

                      Comment

                      Working...
                      X