Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D750 Body - VERKOCHT

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Nikon ] Nikon D750 Body - VERKOCHT

    Ik verkoop een Nikon D750 (Body).
    Aangekocht in december 2014 en met 85.000 clicks.
    Aankoopfactuur is nog in mijn bezit.
    Toestel is in zeer goede staat en vertoont weinig of geen gebruikssporen.

    Verkoopprijs: 1.000,-

    Ik plaats het nu al te koop maar zal het pas kunnen leveren ten vroegste op 4 december aangezien ik pas op 2 of 3 december mijn nieuwe toestel zal ontvangen! Uiteraard kan u het voordien al bekijken en/of mits voorschot aanschaffen.

    Meegeleverd:
    - Originele verpakking
    - 2 x EN-EL15 accu (dus 1 extra batterij!!)
    - MH-25A acculader
    - UC-E17 USB kabel
    - Draagriem
    - Bodydop
    - Software

    Omschrijving:

    Met de D750 presenteert Nikon een degelijk stuk gereedschap voor zowel de fotograaf als filmmaker. De grote full frame-sensor beschikt over 24,3 megapixels. Je foto's zijn hierdoor ruisvrij en voorzien van veel detail. Zo kun je, zonder verlies van kwaliteit, ver inzoomen tijdens fotobewerking. De D750 fotografeert met 6,5 beeld per seconde en kan prima ingezet worden voor natuur of sportfotografie. Filmen doe je in het 1080p Full HD-formaat. Sluit je een externe recorder aan, dan kan dit ook ongecomprimeerd en beschik je over de beste mogelijke videokwaliteit. Om de camera eenvoudig te bedienen is de D750 voorzien van aparte menu's voor foto en video. Dankzij ingebouwde wi-fi deel je foto's direct of bedien je de camera op afstand via een smart-apparaat.
    Last edited by djoep; 7 november 2016, 14:53. Reden: VERKOCHT
Working...
X