Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D60 met nog anderhalfjaar garantie *Prijs upgedate wegens dringende verkoop!*

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon D60 met nog anderhalfjaar garantie *Prijs upgedate wegens dringende verkoop!*

    Beste,

    Ik heb mijn Nikon D60 op 23/06/2008 aangekocht bij de lokale fotowinkel hier in de buurt (Kermt, Hasselt). De reden van verkoop is dat ik ga upgraden naar de Nikon D80 in de komende dagen. De Nikon D60 heeft bij aankoop 2jaar (24maanden) garantie, dit wil zeggen dat mijn nog anderhalf jaar garantie heeft.



    Naast mijn Nikon D60 body heb ik ook nog een extra batterij gekocht (EN-EL9), ook die heeft bij aankoop 2jaar garantie, dwz ook nog anderhalf jaar.
    Ik heb de camera dus zo'n 6maanden, heb hem ook altijd met zorg gebruikt, voor eigen gebruik, bij interesse mag u ze altijd komen bezichtigen/testen,...
    PRIJS AANGEPAST wegens aankoop van nieuwe body, mijn Nikon D60 body moet dus dringend weg! Bieden kan nog steeds vanaf 320€ voor body+batterij of een degelijk bod aub, er kan eventueel een prijs besproken worden!

    Als optie kan ik ook het volgende verkopen, nl:
    Geheugenkaart van ScanDisk 2GB (ongeopend en in pakket, heb namelijk eentje van 4GB welke ik gebruik, deze van 2GB kan dus eventueel verkocht worden)

    Ik verkoop liefst enkel mijn Nikon D60 body + extra batterij, maar kan eventueel ook de rest verkopen bij interesse.
    Bij de verkoop geef ik uiteraard alles mee, dwz. camera, schouderriem, doos met alle toebehoren, incl garantiebewijs natuurlijk!, usb-kabel, Nikon NX capture software, batterij lader van de camera, ..
    Ik geef dus alles mee zoals ik gekregen heb bij aankoop.

    Bij interesse, contacteer mij via PM of mail: contactata@gmail.com
    Alles kan en mag getest worden! (regio Hasselt, Limburg), liefst na afspraak aub.

    Mvg
    Last edited by Anil; 22 december 2008, 13:02. Reden: Prijsaanpassing!
    Website/portfolio/blog: http://ab-p.be
Working...
X