Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon Coolpix 5700 + MB E5700 batterygrip + accessoires (aangepast)

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon Coolpix 5700 + MB E5700 batterygrip + accessoires (aangepast)

    Aangeboden wegens overstap naar D70:

    Een 9 maand oude Nikon Coolpix 5700 in perfecte staat + accessoires.

    -----------------------------
    * De CP5700 (5 megapixels) in originele verpakking, in nieuwstaat, onder garantie (aankoop december 2004 via pixmania) + batterijlader + USB kabel +alle documenten en software. Handleiding in Engels en Frans.

    * De originele batterijgrip MB-E5700 van Nikon met extra zoom + ontspanner voor gemakkelijk fotograferen in portretformaat en die een autonomie geeft van 2u30' (werkt op 6 oplaadbare AA-batterijen - niet inbegrepen). ( 5 maand oud, aangekocht bij Topfoto)

    * Speciale adapter (CP5700 - 52mm Thread Adaptor (Part # NP0021) die vooraan op de lens klikt voor 52 mm filters (gekocht bij Nextphoto in Canada). Systeem werkt zonder de Nikon adapters waardoor het gehele zoombereik gebruikt kan worden

    * Een Cokin 52 mm UV filter + een eenvoudige polarisatiefilter.
    * Een compact flashkaart van 32 Mb om mee te starten

    * 2 batterijen voor CP 5700(1 Nikon + 1 generisch merk) voor gebruik van het toestel zonder de grip.

    * afstandsbediening (generisch) met zoomfunctie, focuslock en ontspanner

    * een UR-E8 adapter (generisch) waarmee je een breedhoek of teleconverter kan aansluiten op de CP5700
    ------------------------
    Met generisch bedoel ik voor de CP5700 gemaakte producten door andere firma's dan Nikon.

    Ik verkoop dit enkel als pakket.
    Het toestel kan mits afspraak bij mij thuis (Brugge) bekeken en uitgetest worden.

    Foto's die ik met deze camera gemaakt heb vind je op http://pendragon.fotopic.net

    Vraagprijs voor het geheel is 500,- EUR (+ eventuele verzendingskosten). [ prijssamenstelling = 375,-EUR voor de CP5700, 100,-EUR voor de grip en 25,- EUR voor de accessoires. ] Of doe een realistisch bod. De prijs is bespreekbaar.

    Ruilen voor een degelijke tweedehandse AF macrolens (Nikkor of Nikon vatting) is zeker bespreekbaar.


    Reacties via PM of email. Bij aankoop bij mij thuis af te halen. Andere optie is aangetekende zending.

    Vriendelijke groet,
    Pendragon
    Last edited by pendragon; 4 september 2005, 14:59. Reden: Prijsaanpassing!
    Meer foto's op mijn website

  • #2
    Re: Nikon Coolpix 5700 + MB E5700 batterygrip + accessoires (aangepast)

    Aanbod aangepast.
    Meer foto's op mijn website

    Comment


    • #3
      Re: Nikon Coolpix 5700 + MB E5700 batterygrip + accessoires (aangepast)

      Mod, hier mag een slotje op.
      Mijn madam wil de Coolpix dan toch zelf gaan gebruiken... dus niet meer te koop.
      Meer foto's op mijn website

      Comment

      Working...
      X