Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon 60mm Micro nikkor AFD f2.8

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon 60mm Micro nikkor AFD f2.8

    Splinternieuw macro objectief, Nikon 60mm Micro nikkor AFD f2.8, nieuw in doos.
    Prijs: 275 euro

  • #2
    Re: Nikon 60mm Micro nikkor AFD f2.8

    Ben geinteresseerd en neem kontakt via PM.

    Dany.

    Comment


    • #3
      Re: Nikon 60mm Micro nikkor AFD f2.8

      Mocht Dany afhaken, laat me dan even weten.

      Peter.
      It's the mind and heart behind a camera that matters, not the gear.

      Comment


      • #4
        Re: Nikon 60mm Micro nikkor AFD f2.8

        Eerste Pm gekregen van JePe om 22:07, het is dus maar eerlijk dat ik deze dan ook voor hem reserveer, moest JePe afhaken, dan is de volgende aan de beurt.
        Omdat iedereen hier zowat dezelfde vragen heeft, hier een algemeen antwoord, en een overzicht van de Pm die ik kreeg.

        De lens is nieuw, (mischien 20 foto's mee gemaakt), pappieren en factuur en verpakking erbij,aangekocht bij konijnenberg voor de prijs van 375€ op datum 05-07-2006 (Europese versie kan dus geregistreerd worden bij Nikon europe en heeft ook europese garantie)
        Reden van verkoop: ik had deze lens aangekocht om ook te gebruiken voor portretfotografie, maar daar ik verleden week een Nikon 85mm f1.4 AFD heb gekocht, en ook nog de Nikon micro nikkor 105mm AFS-VR heb, is deze lens eigenlijk overbodig, kijk maar eens bij konijnenberg of cameranu.nl , dit objectief is op een paar maand tijd meer dan 100 € duurder geworden, daarmee dat Corné momenteel niet kan leveren ???
        Resultaat met deze lens is hier te zien: http://forum.belgiumdigital.com/show...00#post1146700

        Hieronder de Pm die ik gisteren kreeg op één uur tijd.
        Last edited by Guest42; 10 november 2006, 08:51.

        Comment


        • #5
          Re: Nikon 60mm Micro nikkor AFD f2.8

          Verkocht aan JePe, mag afgesloten worden.
          Dank aan allen die een Pm stuurden.

          Comment

          Working...
          X