Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Minolta macro 100 mm f2.8 verkocht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Minolta macro 100 mm f2.8 verkocht

    1) Minolta macro 100 mm f2.8 verkocht.

  • #2
    Hoe oud is de 9xi, in welke toestand en wat kostte hij nieuw? Kan je hem eens vergelijken met een Canon Eos (Bij welk model kan hij concurreren?)

    Comment


    • #3
      Vergelijken met Canon of Nikon kan ik niet, omdat ik nooit met deze toestllen gewerkt heb. Maar als je Nikon, Canon en dan Minolta op een rijtje plaatst, dan sluit deze 9xi Minolta het best aan bij de topklasse van Canon. Ik wil hiermee geen discussie opstarten, maar dat is de ervaring die ik heb wanneer ik met anderen over dit toestel discussieerde.
      Tijdens het genoemde onderhoud heb ik een Minolta dynax 9 topmodel in bruikleen gekregen van Minolta Belgium. Persoonlijk vind ik de 9xi beter, maar dat heeft waarschijnlijk ook met vertrouwdheid met het model te maken. De resultaten waren identiek.
      Leeftijd: Dan moet ik diep nadenken en een referentie zoeken. Eerst had ik een 7 xi, dan had ik meer geld en heb ik geruild (gekocht) voor een 9xi. Na het proeven van de opvolger Minolta dynax 9 heb ik het bij de 9 xi gehouden. zie: http://www.minolta.nl/index2.htm voor de Dynax 9, opvolger van de 9xi

      Comment

      Working...
      X