Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lowepro Photo Trekker AW - gigantische fotorugzak

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lowepro Photo Trekker AW - gigantische fotorugzak

    Ik heb een beetje een miskoop gedaan, wegens overdreven enthousiasme.
    Mijn vriendin had gelijk toen ze zei dat deze rugzak veel en veel te groot is voor mijn doeleinden...

    Ik zocht een rugzak voor onze geplande trektocht door the Red Centre in Australië, maar samen met een zak met kleren en een kleinere trekkers rugzak om te gaan stappen, heb ik enkele ledematen tekort om ook deze zak daadwerkelijk te gebruiken.

    Heb deze vorige week tweedehands gekocht, hij is éénmalig gebruikt geweest door de vorige eigenaar voor een trektocht van 2 weken door Indonesië.

    De zak is in goede staat, maar niet nieuw natuurlijk.
    De winkelprijs is ca. 300 euro.

    Mijn prijs is 150 euro voor onmiddellijke verkoop (je mag natuurlijk eerst komen bezichtigen), of je kan een bod uitbrengen.

    Foto's:
    Mijn Canon 55-200mm staat ervoor ter referentie voor de grootte van de zak (deze is niet inbegrepen natuurlijk).
    Er kunnen makkelijk een 15-tal lenzen + 2 body's in.
    De zak kan op de rug gedragen worden met de rugbanden zoals op de foto, maar er steekt ook een enkele band in voor zijdelings dragen.
    Er is een regenkap om over de zak te trekken ingebouwd.





    Canon 30D + Canon EF 50 f1.8 + Canon EF-S 17-85mm IS f4-5.6 + Canon EF 70-300mm IS f4-5.6 + Canon EF-S 60mm f2.8

  • #2
    Re: Lowepro Photo Trekker AW - gigantische fotorugzak

    Voor de vraag nogmaals komt:
    er is geen plaats voor een laptop.

    K.
    Canon 30D + Canon EF 50 f1.8 + Canon EF-S 17-85mm IS f4-5.6 + Canon EF 70-300mm IS f4-5.6 + Canon EF-S 60mm f2.8

    Comment


    • #3
      Re: Lowepro Photo Trekker AW - gigantische fotorugzak

      GERESERVEERD VOOR Neok.

      K.
      Canon 30D + Canon EF 50 f1.8 + Canon EF-S 17-85mm IS f4-5.6 + Canon EF 70-300mm IS f4-5.6 + Canon EF-S 60mm f2.8

      Comment


      • #4
        Re: Lowepro Photo Trekker AW - gigantische fotorugzak

        Is hij nog te koop anders kom ik hem één van de dagen wel eens bekijken?!

        Comment


        • #5
          Re: Lowepro Photo Trekker AW - gigantische fotorugzak

          VERKOCHT aan Neok
          Canon 30D + Canon EF 50 f1.8 + Canon EF-S 17-85mm IS f4-5.6 + Canon EF 70-300mm IS f4-5.6 + Canon EF-S 60mm f2.8

          Comment

          Working...
          X