Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gezocht Sony DSC F 717 (gevonden, bedankt BD'ers)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gezocht Sony DSC F 717 (gevonden, bedankt BD'ers)

    Ik ben nog steeds dringend op zoek naar een tweedehandstoestel Sony DSC F717. Ben amateur en al een tijdje op zoek. Ik denk nu met de komst van de nieuwe DSC 828, dat er toch wel wat aanbod zal komen. Deze 828 is mij nog te duur, daarom zoek ik een 717. Kan dit forum mij helpen zo'n toestel te vinden? Ik hoorde dat de F717 niet meer wordt geproduceerd. Als er iemand toch zo'n nieuw toestel in een winkel zou weten, mag hij of zij mij dat ook laten weten. Ik neem dan zelf wel contact om te informeren naar de prijs.
    Alvast bedankt voor de moeite.

    Sony DSC-F717

  • #2
    Hallo Polle,

    De F717 wordt nog steeds gemaakt langs de 828 bijgevolg,u kan hem bijna overal nog nieuw kopen ( Robyns,Bartol,Perfect Memory,maar het bestkoop is hij bij Top-foto.de )
    groetjes,

    Comment


    • #3
      Wat bedoel je met 'langs de 828'? Overal heeft men mij verzekerd dat de productie van de 717 is stopgezet en de 828 is in de plaats gekomen. Hier en daar is er nog een winkelier die een stock 717 heeft en die probeer ik te vinden. Of iemand die toch liever het laatste nieuwe model heeft en bijgevolg zijn 717 wegdoet.Heb je ook een emailadres van die goedkope leveranciers. Je mag me die altijd doormailen.
      Alvast bedankt voor de moeite.
      Sony DSC-F717

      Comment


      • #4
        Mail is verzonden !
        groetjes,

        Comment


        • #5
          de 717 is nog steeds overal te koop hoor .

          Groetjes
          http://www.dullaert.net

          Comment

          Working...
          X