Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

GEZOCHT: SCA 3102 adapter voor METZ flits

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • GEZOCHT: SCA 3102 adapter voor METZ flits

    Ik heb een Metz MecaBlitz flitser met een SCA 3101 adapter liggen voor een analoge Canon 1000Fn. Sinds de aankoop van een 10D ben ik op zoek naar de SCA 3102 adapter voor op de METZ 32MZ-3.
    Heeft iemand die adapter liggen en wil je'm me verkopen of weet iemand adressen waar ik d'er kan aangeraken tegen een redelijke prijs? (<50Euro).

    Met dank!

  • #2
    Hallo,
    Opgepast Misph , de sca 3202 is voor een Olympus E10 en niet voor een canon 10D
    Groetjes
    Leo

    De Greef -Edegem heeft die voor ong 60 Euro denk ik, indien niet op voorraad kan hij bestellen
    lumix LX100 met Nissin commander en Nissin DI700

    Comment


    • #3
      Niet dat ik je kan helpen, hoor, maar in de titel staat "3102", in de topic zelf staat "3202"... Welke van de twee zoek je nu eigenlijk ?
      Originally posted by misph
      Ik heb een Metz MecaBlitz flitser met een SCA 3101 adapter liggen voor een analoge Canon 1000Fn. Sinds de aankoop van een 10D ben ik op zoek naar de SCA 3202 adapter voor op de METZ 32MZ-3.
      Heeft iemand die adapter liggen en wil je'm me verkopen of weet iemand adressen waar ik d'er kan aangeraken tegen een redelijke prijs? (<50Euro).

      Met dank!
      www.damafoto.be
      Facebook Damafoto

      Comment


      • #4
        Ik heb er vorige week een gekocht bij De Greef in Edegem, hij had hem gewoon in de schuif liggen, terwijl héél belgie zonder zat (en nog zit?), inclusief de invoerder De beuckelaar.
        Bel hem eens op.
        Wel 60€

        Comment


        • #5
          @ Dama: sorry voor het misverstand, het gaat wel degelijk over de SCA3102. Heb dit reeds rechtgezet. Bedankt voor de opmerking, had er zelf overgekeken...

          @ Lanthon: De SCA3102 is wel degelijk voor de Canon 10D hoor, anders zijn ze bij METZ grondig fout... De SCA3202 was een typfoutje

          @ Rudy: 60Euro is wel ferm veel, voor 'n stukje van 3cm op 2.5 cm... Toch bedankt voor de info! Zo weet ik toch al wat meer...

          Is er echt niemand die 'em tweedehands heeft en kwijtwil voor pakweg 40Euro?

          Comment


          • #6
            Originally posted by misph
            @ Dama: sorry voor het misverstand, het gaat wel degelijk over de SCA3102. Heb dit reeds rechtgezet. Bedankt voor de opmerking, had er zelf overgekeken...

            @ Lanthon: De SCA3102 is wel degelijk voor de Canon 10D hoor, anders zijn ze bij METZ grondig fout... De SCA3202 was een typfoutje

            @ Rudy: 60Euro is wel ferm veel, voor 'n stukje van 3cm op 2.5 cm... Toch bedankt voor de info! Zo weet ik toch al wat meer...

            Is er echt niemand die 'em tweedehands heeft en kwijtwil voor pakweg 40Euro?
            60€ veel voor 3x2.5??? vraag dat maar eens aan de vrouwen, een stukje van een paar mm is al veel duurder, en je ziet er dan nog los door ook ;-)

            suc6 met de zoektocht!!

            Comment

            Working...
            X