Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fujifilm XT-3 Body Sliver, nieuwstaat, 6 maand oud + originele Fuji-grip

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Fuji(film) ] Fujifilm XT-3 Body Sliver, nieuwstaat, 6 maand oud + originele Fuji-grip

    Bij deze verkoop ik mijn Fuji XT-3 Silver, mijn droomcamera die ik nooit meer ging weg doen Dat meen ik ook, het is een topcamera die - ware het niet van de IBIS op de XT-4 - nooit meer uit mijn tas zou gaan. Ik fotografeer ook met een Nikon Z6 en dat is peanuts. Om maar 1 voorbeeld te geven, bij de loep krijg je bij Fuji een vloeiend beeld zoals je reëel kijkt, bij de Z6 is dat een schokkerig gedoe dat je het niet meer gebruikt. Nu, omwille van medische redenen heb ik de IBIS nodig, ik begin steeds meer te trillen of te beven en ik merk dit niet op bij de Z6 bv die IBIS heeft.

    Dus doe ik mijn Fuji silver weg, aangekocht in januari 2020, nog een klein anderhalf jaar garantie. Complete nieuwstaat, accessoires (flitser, etc... zitten nog verpakt in de originele verpakking (gezien ik ook ander Fuji materiaal heb nooit geopend). Topcamera, nog maar een dik half jaar oud, 8000 clicks (elektronische shutter wordt/werd nooit gebruikt)
    De originele Fuji-grip (twv 130€) is zeer handig voor fotografen die van DSRL komen, die geeft de stevige grip van een spiegelreflex.
    Prijs : 950€
    Ophalen of testen is mogelijk te Deerlijk, verzekerde verzending is ook mogelijk (kosten zijn voor de koper). Contacteren kan via het forum.





    ‘I walk, I see, I stop, I photograph.’ ~ Leon Levinstein
    Nikon Z & Fuji www.facebook.com/mattiasfurnierephotography
Working...
X