Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

foto apparatuur te koop uit nalatenschap - CANON lenzen, statieven, printer....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • foto apparatuur te koop uit nalatenschap - CANON lenzen, statieven, printer....

    Beste Allen,

    Een aantal maanden geleden is mijn vader overleden. Hij was meer dan 40 jaar een gepassioneerd en welbekende (modellen)fotograaf.
    Gedurende al deze jaren heeft hij heel wat materiaal vergaard, welke wij nu proberen te verkopen aan foto liefhebbers.

    Onderstaand een google drive link met een overzicht van de artikelen. Hieronder nog diverse Canon lenzen, statieven, lichtmeters, printer...

    Alle artikelen zijn in ONBERISPELIJKE staat, en vrij van defect. Mijn vader ging hier uitermate zorgzaam mee om.

    De gevraagde prijzen zijn eerlijke prijzen voor tweedehands materiaal in dergelijke staat. Een licht afwijkend bod kan altijd wel bekeken worden.

    Hierbij de link:


    Link download pdf materiaallijst: https://drive.google.com/file/d/1EHO...ew?usp=sharing

    Indien u interesse heeft in één of meerdere loten, mag u mij een e-mail sturen.

    Met vriendelijke groeten,

    Kevin

  • #2
    Re: foto apparatuur te koop uit nalatenschap - CANON lenzen, statieven, printer....

    Aangezien in dit geval de lijst te lang is om nog eens afzonderlijk per artikel de prijs te vernoemen, laten we per uitzondering toe dat de PDF file voldoende is..... alles is daar veel overzichtelijker.
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment

    Working...
    X