Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Epson Stylus Photo 750

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Epson Stylus Photo 750


    Ik baal van mijn Epson ... spuitgaatjes zijn waarschijnlijk verstopt.
    Dat komt er misschien van als je niet Epson inkt gebruikt?

    Is er iemand die handig is in het oplossen van dit probleem? Zo ja, dan mag je hem komen ophalen GRATIS !!!


    Groetjes,
    Stanley
    Met de groeten van Stanley !

    Albumpies

    Canon Stuff

  • #2
    Je moet de printkoppen even in ammonia weken. De gaatjes zullen dan weer open gaan. Als het nog niet werkt dan maar mee de huisvuil mee
    Groetjes, Blord

    Canon 7D en wat lenzen.

    Comment


    • #3
      er bestaan speciale inkt cartridge van Epson om de koppen te reinigen
      hopenlijk lukt dat wel
      NIKON D70 + Nikon 18-200mm VR + NIKON SB-800

      Comment


      • #4
        Bedankt voor jullie tip .... maar dat laat ik liever over aan diegene die de printer komt halen.

        Dus ... iemand nog interesse ? Is gratis af te halen in Eindhoven !
        Met de groeten van Stanley !

        Albumpies

        Canon Stuff

        Comment


        • #5
          Haha, ik heb mijn Epson Photo 750 ook weggegeven om dezelfde reden. Gratis mochten ze hem hebben... Die spuitmondjes gaan Epson nog de das om doen...
          Nu met m'n Canon heb ik dit niet meer...

          Comment


          • #6
            De meeste mensen hebben blijkbaar problemen met de printers van Epson en meerbepaald met verstopte spuitgaatjes.
            Wie minstens 1 maal per week iets gaat afdrukken zal NOOIT problemen
            krijgen met een Epson.
            Ikzelf gebruik NOOIT de originele inkt, steeds alternatieve cartridges die ik koop op de computerbeurzen en bovendien hervul ik vaak mijn cartridges. Ik heb nog NOOIT problemen gehad en bezit op dit moment de fotoprinter 890 en sinds een paar dagen ook de fotoprinter A3 1270, die ik via dit forum tweedehands ben gaan kopen bij Jimmy. De meesten spreken nu vol lof over de nieuwste printers van Canon. Vergelijk eens een foto gemaakt met een fotoprinter van Epson en een foto gemaakt met een fotoprinter van Canon. Neem dan eens een vergrootglas ter hand en dan merk je wel het verschil.
            Epson maakt nog altijd de beste prints. Wat vaker printen met een Epson en je hebt NOOIT problemen.

            Comment


            • #7
              Kijk ... om nou verplicht elke week wat te moeten printen zodat het apparaat naar `behoren` blijft werken, gaat me iets te ver.

              Ik denk dat de heren inktjet fabrikanten hier toch wel aangedacht hebben?

              Maar ja ... dat was ff off topic.

              Niemand die dit beestje GRATIS wil afhalen?
              Eind volgende week gooi ik hem bij het oud vuil
              Met de groeten van Stanley !

              Albumpies

              Canon Stuff

              Comment


              • #8
                @dannymarina

                Je hebt mail
                Met de groeten van Stanley !

                Albumpies

                Canon Stuff

                Comment

                Working...
                X