Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Epson R3000 CISS + IRK4-nano inkt & Epson 1400/1500W refillable cartridges + OCP inkt

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Ander Merk ] Epson R3000 CISS + IRK4-nano inkt & Epson 1400/1500W refillable cartridges + OCP inkt

    Nadat ik mijn Epson R3000 van de hand heb gedaan (Ik heb al een Epson Pro 3880), zie ik in mijn kast dat ik nog een ongebruikte CISS-systeem heb voor een Epson R3000 printer, inclusief 9 x 100 ml flesjes pigmentinkt van Inkrepublic (IRK4-nano). Pigmentinkt produceert veeg- en watervaste afdrukken, die niet verbleken door inwerking door zonlicht. Deze mag weg voor €50,-

    Tevens ook een set T0791-T0796 navulbare inktpatronen voor de Epson 1400/1500W A3+ printer met 6 x 100 ml flesjes OCP Claria compatibele kleurstofinkten (dye). Deze patronen resetten automatisch zodra de chip leeg telt. Ideaal voor glanzende afdrukken, die bewaard worden in album of om korte tijd uit te hangen. Dit setje mag weg voor €30,-

    De nodige kleurprofielen worden meegeleverd of kunnen gratis worden aangemaakt (freeware ArgyllCMS methode), zodat consistente afdrukkwaliteit wordt gegarandeerd.
    Canon 17-55 EF-S IS USM F2.8
Working...
X