Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Epson R3000 A3+ fotoprinter met pigmentinkt

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Epson R3000 A3+ fotoprinter met pigmentinkt

    Aangezien ik hoofdzakelijk mijn foto's afdruk met mijn Epson Pro 3880, doe ik mijn weinig gebruikte en dus in perfecte staat zijnde Epson R3000 A3+ printer van de hand. Dit is het kleine broertje van de Epson Pro 3880 en heeft exact dezelfde specificaties als de Epson Pro 3880, maar uiteraard maximaal A3+.

    Wat krijg je er bovendien bij:

    -2 sets hervulbare inktpatronen (1 set reeds geïnstalleerd) gevuld met Inkrepublic IRK4-nano pigment inkt: licht- en waterbestendig.
    -afvalinkttank, reeds gemonteerd aan de printer, zodat de afvalinkt tijdens reinigingen hierin wordt opgevangen en niet terecht komt in de printer zelf + reset utility of te zijner tijd de printer te kunnen resetten mocht de printer aangeven dat de printer een servicebeurt nodig heeft (aangeeft dat bepaalde onderdelen in de printer vervangen moeten worden, lees: inktkussen onderaan de printer is volledig verzadigd).
    -de nodige printerprofielen voor zowel originele als de IRK4-nano pigmentinkt voor diverse papiersoorten op CD.
    -uiteraard: driver en software CD voor Windows en Mac, CD/DVD printing tray, de nog halfvolle originele inktpatronen.

    Vraagprijs: €450,-

    Af te halen in Aalter.
    Last edited by stefaand; 29 december 2013, 21:21.
    Canon 17-55 EF-S IS USM F2.8
Working...
X