Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

EOS 1D MARK II : 2300 euro + foto's van cam + foto van spiegel (VERKOCHT)

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • EOS 1D MARK II : 2300 euro + foto's van cam + foto van spiegel (VERKOCHT)

    Canon EOS 1D MARK II
    info over camera .


    WEGENS COMMENTAAR OP DE FOTO'S ENIGE UITLEG, HET ZOGENAAMDE STOF OP DE CAMERA VALT IN WERKELIJKHEID VELE MALEN BETER MEE, OP DE FOTO'S IS HET ECHTER OPVALLEND OMDAT DIE FOTO'S MET FLITS GETROKKEN ZIJN EN HET STOF WEERKAATST, ALS TEST , TREK EENS EEN FOTO VAN UW (ZWARTE) CAMERA.
    er is een foto bijgevoegd waar de spiegelkamer op staat en een foto waar de cam opstaat zonder flits getrokken .
    enkel body, geen lenzen, of eventueel mits opleg een 50mm F1.2 vaste lens .

    Body is in perfecte staat , werkt perfect, niets op aan te merken, net geen 2j oud , schat een 15.000 foto's mee getrokken (iemand met progje nagekeken, en aantal getrokken foto's met camera is net geen 10.000 ) .
    bijgeleverd is natuurlijk batterij en lader.
    verder nog de nekstrap, handstrap (zit momenteel op cam) , DC coupler, software cd's, handleidingen

    de originele doos heb ik nog, echter die heeft een tijdje in men koffer gelegen (zonder camera erin ) en ziet er niet te goed meer uit .

    voor verdere info, liefst mailen .
    rombaft@hotmail.com

    heb de factuur eens opgezocht en de camere is van juni 2004 , bijna 2j oud dus, vandaar 2300 euro vraagprijs ipv 2400 euro .

    verder nog wat foto's .(zoals je ziet, perfecte staat, geen krasje op te zien, alleen hier en daar wat stof)
    voorkant


    achterkant


    bovenkant


    spiegel en matglas


    foto van camera zonder flits getrokken, zoals te zien, geen krasje, pikje, putje, ... te zien !!!




    Wil eventueel ruilen voor EOS 30D of 20D (mits opleg natuurlijk) .
    niet voor 10D of andere toestellen .
    Last edited by fredericrom; 21 mei 2006, 18:08.
    visit my website : http://www.freewallpapersite.com

  • #2
    Re: EOS 1D MARK II : 2400 euro.

    met edit enkele foto's toegevoegd
    visit my website : http://www.freewallpapersite.com

    Comment


    • #3
      Re: EOS 1D MARK II : 2300 euro + foto's van cam

      De vraag die ik me hier stel :

      Waarom wil iemand zo'n toestel vervangen door een 'minder' model ?

      20D, 30D ?

      J.
      johnvde

      Comment


      • #4
        Re: EOS 1D MARK II : 2300 euro + foto's van cam

        Oorspronkelijk geplaatst door mirlong1
        De vraag die ik me hier stel :

        Waarom wil iemand zo'n toestel vervangen door een 'minder' model ?

        20D, 30D ?

        J.

        doordat ik gewoon veel minder tijd meer heb voor fotografie dan vroeger (prive, werk, sport) , met het gevolg dat ik ook niet meer kan gaan naar evenementen zoals moto/auto races , andere sportevenementen waar de 1D in uitblonk tov andere camera's , ook in studio's fotograferen doe ik niet meer .
        dus de camera wordt tegenwoordig gebruikt voor mijn katten te fotografferen, hier en daar een kiekje en voor op reis .
        in mijn ogen heb ik geen 1D versie meer nodig, ik gebruik er de pluspunten toch niet meer van, 't enige wat ik er wel zou van missen is de 1.3 cropfactor , maar voor dit alleen is de camera nog steeds overkill voor mijn hedendaags fotootjes trekken.

        daarom wil ik overstappen naar een 20D / 30D , nog steeds een spiegelreflex met de nodige instellingen, maar geen machien zoals de 1D .
        visit my website : http://www.freewallpapersite.com

        Comment


        • #5
          Re: EOS 1D MARK II : 2300 euro + foto's van cam

          ge wilt toevallig niet ruilen voor een nikon d50
          http://www.frizbee.be

          Comment


          • #6
            Re: EOS 1D MARK II : 2300 euro + foto's van cam

            of een 20d ..maar k'heb geen geld ....alles is op nu ik een 70/200 l4 heb aangeschaft.
            Maar ik zou de body toch eens goed kuisen want gelijk hij er nu uitziet zal iedereen denken dat hij in die doos lag in je koffer
            Last edited by Fabbe; 19 mei 2006, 15:20.

            Comment


            • #7
              Re: EOS 1D MARK II : 2300 euro + foto's van cam

              Oorspronkelijk geplaatst door Fabbe
              of een 20d ..maar k'heb geen geld ....alles is op nu ik een 70/200 l4 heb aangeschaft.
              Maar ik zou de body toch eens goed kuisen want gelijk hij er nu uitziet zal iedereen denken dat hij in die doos lag in je koffer
              blijkbaar wel, iemand die hem ging kopen zegt nu hem niet te kopen wegens het stof dat erop ligt .

              wat hebben jullie het liefst ? dat ik hem opkuis, dan foto van plaats ? blijft dezelfde camera hoor .

              de camera heeft een tijdje op men kast gestaan (met L lens erop, dus met rubber dichting) en zo wat stof vergaard.

              de ruimte waar de spiegel/sensor/matglas zit is geen stofje te zien (wat je trouwens ook op de foto ziet) , en 't is daar dat het telt hoor mensen, verder is de 1D volledig gesaeld, dus volledig stof en waterdicht .
              visit my website : http://www.freewallpapersite.com

              Comment


              • #8
                Re: EOS 1D MARK II : 2300 euro + foto's van cam

                Oorspronkelijk geplaatst door fredericrom
                blijkbaar wel, iemand die hem ging kopen zegt nu hem niet te kopen wegens het stof dat erop ligt .

                wat hebben jullie het liefst ? dat ik hem opkuis, dan foto van plaats ? blijft dezelfde camera hoor .

                de camera heeft een tijdje op men kast gestaan (met L lens erop, dus met rubber dichting) en zo wat stof vergaard.
                Sorry hoor als je tegen je tenen ben gestampt en uw verkoop niet door kon gaan,maar eerlijk gezegd zoiets doe je jezelf aan ,zoiets duur prensenteer je niet in zo'n toestand.Geef meer blijk van slordigheid.je koopt toch ook liever een blinkende Ferrari dan een stoffige bak

                Comment


                • #9
                  Re: EOS 1D MARK II : 2300 euro + foto's van cam

                  Oorspronkelijk geplaatst door fredericrom
                  de ruimte waar de spiegel/sensor/matglas zit is geen stofje te zien (wat je trouwens ook op de foto ziet)
                  Amai,
                  ne straffe die op die foto kan zien dat er geen stofje op de spiegel/sensor/matglas te zien is. Van die drie zaken kan ik enkel de spiegel zien en die is dan nog sterk belicht.
                  Als deze foto's bij "Showcase" zouden staan, dan zouden ze ook niet direct een krijgen

                  Hubert
                  Hubert

                  Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

                  Comment


                  • #10
                    Re: EOS 1D MARK II : 2300 euro + foto's van cam

                    Wat is dat eigenlijk voor gezever hier?Heb je geen interesse om het toestel te kopen,onthou je dan van reakties (zelfde geldt voor mijn posting) en laat die mens rustig z'n toestel verkopen of omruilen.
                    Danny's Photosite

                    Comment


                    • #11
                      Re: EOS 1D MARK II : 2300 euro + foto's van cam

                      Beste Frederic, ik ben sterk geïnteresseerd, ook in een ruil tegen een 20D, ik heb je een mail gestuurd!
                      http://www.janluursema.nl

                      Comment


                      • #12
                        Re: EOS 1D MARK II : 2300 euro + foto's van cam

                        Oorspronkelijk geplaatst door Fabbe
                        Sorry hoor als je tegen je tenen ben gestampt en uw verkoop niet door kon gaan,maar eerlijk gezegd zoiets doe je jezelf aan ,zoiets duur prensenteer je niet in zo'n toestand.Geef meer blijk van slordigheid.je koopt toch ook liever een blinkende Ferrari dan een stoffige bak
                        nee, misschien wel, maar als ik iets koop ga ik eerst even gaan kijken en testen en dan geef ik mijn mening .

                        en ik koop liever een stoffige ferrari die in orde is dan eentje die men opgeblonken heeft tot op de draad maar waarvan de binnenkant rot is , een gouden tip, als je iets tweedehands koopt en het spul ziet er nagelnieuw uit volledig opgekuist tot in de puntjes, maak u dan eerder zorgen dan omgekeerd.

                        In dit geval, 't is een 1D , die wordt meestal gebruikt in prof situaties (stampen en smijten) , na drie jaar als ie afgeschreven is wordt de cam 100% in orde gezet en verkopen ze hem (met 50.000 foto's op de teller of meer) , en steken eventueel een nieuwe mount ring op .
                        dan is het wel goed, de camera ziet er goed uit,laten we hem kopen .
                        Qua bewijs slordigheid, wel ik geef het toe, ik kuis men cam niet veel op, en dan ? iemand die zijn cam iedere week opkuist zal meer schade doen dan iemand die hem niet opkuisd, met kuisen druk je over het algemeen meer stof in de camera, juist waar het niet hoort .

                        Verder, de persoon had gezegd dat ie de cam ging kopen, er waren ook andere geinteresseerd, die had ik gemaild om te zeggen dat die persoon er morgen ging achterkomen en dat ie hem ging kopen, toch ging ik nog iets laten weten .

                        Nu natuurlijk die gasten een bericht gestuurd, laten niet meer van ze horen, die denken nu, tja , die ene haakt af, wat is er aan de hand ?

                        Ik zou het allemaal meer begrepen hebben als men eerst kwam kijken naar de cam, en dan beslist over koop of niet .

                        voor de rest is de prijs die ik vraag scherp, kijk maar verder hier in dit forumonderdeel of op 2de hands sites.


                        Amai,
                        ne straffe die op die foto kan zien dat er geen stofje op de spiegel/sensor/matglas te zien is. Van die drie zaken kan ik enkel de spiegel zien en die is dan nog sterk belicht.
                        Als deze foto's bij "Showcase" zouden staan, dan zouden ze ook niet direct een krijgen

                        Hubert
                        ok, misschien wel, ik zal vanavond nog (ben nu niet thuis) nog close up foto's plaatsen van de mount ring, en de spielgelkamer (of hoe het ook noemt) .

                        En ik zal de camera eens opkuisen nen nieuwe foto's plaatsen, dan zal ie volgens sommigen in veel betere staat zijn.

                        Ik hoop dat je nu begrijpt dat dit wel frustrerend is dat de mensen afhaken, je afbreken voor wat stof op de camera wat totaal niets te zien heeft met het functioneren van de camera .
                        Last edited by fredericrom; 19 mei 2006, 20:55.
                        visit my website : http://www.freewallpapersite.com

                        Comment


                        • #13
                          Re: EOS 1D MARK II : 2300 euro + foto's van cam + foto van spiegel

                          voila , extra foto's toegevoegd, zoals ik reeds geedit heb, als je de camera voor ogen hebt zie je bijna geen stof (geen gezeik) , 't is gewoon door te flitsen dat het stof oplicht , probeer maar eens op uw eigen (zwarte)camera met flits .

                          u ziet po de foto's, spiegel perfect, matglas perfect, body geen krasje erop, PERFECTE STAAT ZOALS IK AL ZEI .
                          visit my website : http://www.freewallpapersite.com

                          Comment


                          • #14
                            Re: EOS 1D MARK II : 2300 euro + foto's van cam + foto van spiegel

                            hoi frederick,


                            wa moe ik opleggen ?

                            heb voor jou een eos 20d met ongev 3500foto's op de teller van juni 2005

                            betreft een body eos 20d met grip bg-e2 en 2 original canon bp511a batteries en alles wa der bijhoort natuurlijk


                            mvg,

                            digicammer

                            Comment


                            • #15
                              Re: EOS 1D MARK II : 2300 euro + foto's van cam + foto van spiegel (VERKOCHT)

                              Zie ik nou goed dat de camera verkocht is? Ik had het wel op prijs gesteld hier even een mailtje over te krijgen..
                              http://www.janluursema.nl

                              Comment

                              Working...
                              X