Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Crumpler Zoomiverse XL (zwart/binnenzijde lichtblauw) incl heupband

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Ander Merk ] Crumpler Zoomiverse XL (zwart/binnenzijde lichtblauw) incl heupband

    TK Crumpler Zoomiverse XL (zwart/binnenzijde lichtblauw) incl heupband !


    Wegens overcompleet aangeboden.

    Een nagenoeg nieuwe Crumpler Zoomiverse XL in het zwart met een licht blauwe voering.
    Fantastische grote tas met zeer veel opberg mogelijkheden.

    Ik verkoop deze tas omdat ik nu genoeg tassen heb waar ik mijn foto apparatuur in vervoer.

    De versie welke ik heb is te zien op de eerste foto en op de tweede foto.
    De derde foto is laat zien hoe je je statief kwijt kan

    Er zit een Laptop sleeve in waarin je met alle gemak een 15" laptop in kan vervoeren.
    Daarnaast is de gehele binnenzijde van de tas naar eigen smaak in te delen. Dit gaat heel makkelijk met klittenband.
    De binnentas is te verwijderen waardoor je ook wat anders kan vervoeren.

    Aan de buitenzijde van de tas zit nog enorm veel ruimte om allerlei spullen in op te bergen. Een ruim vak aan de voorzijde met allerlei ritsen en pouches. En een groot vak waar ook de riem in zit om je statief mee te bevestigen. Deze komt dan overdwars langs de bovenzijde van de tas te liggen/hangen.

    De schouderbanden zijn makkelijk te verstellen, en zitten, zelfs wanneer de tas helemaal vol zit, zeer comfortabel.
    De te verstellen heupband heeft ook nog plek om het een en ander in op te bergen en is ook in zijn geheel te verwijderen.

    Kortom een zeer fijne tas om mee te werken en heb deze ook met zeer veel plezier gebruikt.


    Ben je dus op zoek naar een zeer ruime, comfortabele en mooie foto tas?
    Kijk niet verder! Doe een goed bod, en wie weet ben je binnenkort de blije nieuwe eigenaar van deze Crumpler Zoomiverse XL fototas.

    Deze tas heeft mij ruim € 200,00 gekost en waar je ze nu nog kan kopen kosten zij nog ongeveer hetzelfde.
    Kom dus niet aan met onzinbiedingen want deze worden zonder pardon verwijderd.De Zoomiverse-backpacks van Crumpler bieden veel opslagcapaciteit en zijn daardoor super-functioneel, op zowel camera-gebied als laptop-gebied!
    Buitenmaat:
    38 x 56 x 30 cm

    Binnenmaat foto-gedeelte:
    34 x 48 x 15.5 cm

    Capaciteit:
    Geschikt voor meeste notebooks/laptops tot 17 inch (ook meeste widescreens), 2 SLR+lenzen en +/- 10 extra objectieven en accessoires


    Materiaal:
    1000D Chicken Tex SupremeTM Hyper Performance Nylon met Water Resistant Ripstop
    Kenmerken- Heruitneembaar foto-gedeelte met een sterk net ter bescherming van uw apparatuur, inclusief aanpasbaar interieur voor zowel camera/lenzen als voor de accessoires
    - Bescherm vak voor uw laptop met het Weasel-Proof mechanisme
    - "Shirt Lifter": de nieuwe organizer voorin de rugzak
    - Twee makkelijk toegangbare "wing bags" met Super Soft SlippertexTM Microfibre interieur: extra bescherming voor uw (compacte) camera's en/of mp3-spelers
    - Comfortabel systeem wat een zware lading al snel veel lichter/gemakkelijker maakt
    - Supersterke schouderriemen met de mogelijkheid hier meerdere tassen nog aan te hangen
    - Verstelbare/afneembare borstriem
    - Ergonomische statief-bevestiging welke helemaal uit het oog verdwijnt, als iemand hem niet nodig heeft of gebruikt
    - Mogelijkheid om een optionele heup-riem te installeren
Working...
X