Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alles te koop. d700,lenzen,studio materiaal,enz... wegens stopzetting hobby

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Alles te koop. d700,lenzen,studio materiaal,enz... wegens stopzetting hobby

    Ik verkoop alles omdat ik het gewoon niet meer gebruik. Alles verkeerd in zeer goede staat en is steeds goed onderhouden.
    van de meeste dingen heb ik de doos nog. Lenzen hebben altijd een U.V filter gehad

    wat heb ik te koop:

    Nikon d700 body (ongeveer 27.000 clicks) met batteygrip en 3 batterijen en 2 CF kaarten 8GB en 16GB
    N̶i̶k̶k̶o̶r̶ ̶A̶F̶-̶S̶ ̶7̶0̶-̶2̶0̶0̶m̶m̶ ̶f̶2̶.̶8̶ ̶G̶ ̶I̶F̶-̶E̶D̶ ̶V̶R̶ ̶I̶I̶ ̶N̶a̶n̶o̶ ̶(̶u̶i̶t̶s̶t̶e̶k̶e̶n̶d̶ ̶o̶b̶j̶e̶c̶t̶i̶e̶f̶ ̶o̶n̶g̶e̶v̶e̶e̶r̶ ̶1̶ ̶j̶a̶a̶r̶ ̶o̶u̶d̶)̶ Verkocht
    Nikkor AF-S 50mm F1.4 G
    Nikkor AF-S 35mm F1.8 G DX
    N̶k̶o̶n̶ ̶S̶B̶-̶9̶0̶0̶ ̶c̶a̶m̶e̶r̶a̶ ̶f̶l̶i̶t̶s̶
    M̶a̶n̶f̶r̶o̶t̶o̶ ̶1̶9̶0̶ ̶x̶ ̶p̶r̶o̶ ̶B̶ ̶s̶t̶a̶t̶i̶e̶f̶ ̶m̶e̶t̶ ̶8̶0̶3̶-̶R̶C̶2̶ ̶k̶o̶p̶ ̶J̶
    i̶n̶b̶e̶i̶ ̶d̶i̶g̶i̶t̶a̶l̶ ̶m̶a̶s̶t̶e̶r̶ ̶k̶i̶t̶ ̶2̶ ̶(̶4̶ ̶s̶t̶u̶d̶i̶o̶f̶l̶i̶t̶s̶e̶n̶,̶ ̶2̶ ̶s̶o̶f̶t̶b̶o̶x̶e̶n̶,̶ ̶s̶t̶a̶t̶i̶e̶v̶e̶n̶,̶ ̶e̶n̶z̶.̶.̶.̶)̶ ̶a̶l̶l̶e̶s̶ ̶p̶a̶s̶t̶ ̶i̶n̶ ̶e̶e̶n̶ ̶k̶o̶f̶f̶e̶r̶ ̶z̶e̶e̶r̶ ̶h̶a̶n̶d̶i̶g̶ ̶v̶o̶o̶r̶ ̶o̶p̶ ̶l̶o̶c̶a̶t̶i̶e̶ ̶
    L̶o̶w̶e̶p̶r̶o̶ ̶S̶l̶i̶n̶g̶s̶h̶o̶t̶ ̶3̶0̶2̶ ̶
    C̶r̶u̶m̶p̶l̶e̶r̶ ̶r̶u̶g̶z̶a̶k̶ ̶m̶o̶d̶e̶l̶ ̶w̶e̶e̶t̶ ̶i̶k̶ ̶n̶i̶e̶t̶ ̶m̶e̶e̶r̶

    heb nog een canon pixma pro 9500 mk2 apart te koop vraagprijs 550€ (als hij mee bij het geheel gekocht word gaat er zeker wat van de prijs)

    nog wat filters en kabeltjes enz...

    Ik verkoop liefst alles samen maar apart kan ook PM voor prijzen, en een goed bod zal ook steeds overwogen worden.

    r̶i̶c̶h̶t̶p̶r̶i̶j̶s̶ ̶4̶.̶5̶5̶0̶€̶ ̶(̶z̶o̶n̶d̶e̶r̶ ̶p̶r̶i̶n̶t̶e̶r̶)̶ E̶n̶k̶e̶l̶ ̶v̶o̶o̶r̶ ̶w̶i̶e̶ ̶a̶l̶l̶e̶s̶ ̶n̶e̶e̶m̶t̶ ̶4̶0̶0̶0̶€̶ ̶(̶z̶o̶n̶d̶e̶r̶ ̶p̶r̶i̶n̶t̶e̶r̶)̶
    Last edited by scream; 15 juli 2013, 10:59. Reden: Prijs aanpassing

  • #2
    Re: Alles te koop. d700,lenzen,studio materiaal,enz... wegens stopzetting hobby

    Schopje op aanvraag.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment

    Working...
    X