Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Allerlei

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Nikon ] Allerlei

    aanpassing:

    door het zeer grote aantal reacties geef ik graag voorang aan mensen die geintereseerd zijn in een totaal prijs ,
    apart kan natuurlijk ook

    hoogste bod totaalpakket nu 3500 euro

    ben ook even gaan narekenen

    1500 euro D3
    900 euro 70-200

    700 euro voor de 24-70
    12-24 300
    16 300
    50 mm 1.8 (gratis erbij)

    dus voor 3800 zou heel de set de deur uit mogen (is natuurlijk de minium prijs , word er meer op geboden dan ja voor die prijs!)

    heb het ook op tweedehands gezet maar verkoop het liefst hier ,
    hier kennen der mensen (de meeste toch ) er iets van en krijg ik ook mindere "opkoop" biedingen


    na zeeer lang na te denken en met toch wel wat pijn in het hart

    vorige keer was het een interessepeiling , nu for real ...

    nikon D3 (+- 127000 clicks)

    nikkor 70-200 2.8 VR

    nikkor 24-70 2.8

    nikkor 16MM 2.8

    sigma 12-24

    komt ook met 2x sandisk 8 giga cf kaarten

    er gaan wss nog spullen weg , dit valt allemaal te zien wat ik ter vervanging ga kopen , kan zijn volledige overstap op ander merk , maar kan ook zijn dat ik sommige spullen nog gebruik

    zo niet gaat alles weg

    diegene die men werk kennen, AL deze fotos zijn gemaakt met bovenstaand materiaal

    24-70 werkt perfect maar heeft sinds een aantal weken een probleempke ,

    lens blockeert soms bij 50 mm (zoomring) als je hier hard aan draait is dit weer weg dus voor goed te zijn moet deze eens binnen ter nazicht maar voor de rest werkt deze perfect , lens gaat daarom ook niet weg aan een weggeefprijs maar wel wat minder als normaal .

    enkele serieuze bieders

    camera en lenzen hebben gebruik sporen en zijn dus ook gebruikt ! waarvoor ze ook dienen maar buiten deze gebruiksporen werkt alles perfect

    16MM fisheye heeft een deuk in de lenskap maar doet het ook perfect , deze deuk zat er al in toen ik ze kocht


    D3 , 24-70 en 70-200 komt met gele kaart , van sigma en fisheye heb ik die denk ik niet meer (moet effe checken)

    eh voila that's about it ...

    een zwarte dag , maar moet eens de knoop doorhakken !



    edit foto bijgezet , sorry voor de kwaliteit , is van compactje



    Last edited by kemizz; 10 december 2010, 17:57.
    www.kemizz.com
    Brand new Blog
    kemizzdotcomonflickr

  • #2
    Schopje
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment

    Working...
    X