Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

A3+ printer canon Pixma PRO-100s fotografie met nieuwe ink patronen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Canon ] A3+ printer canon Pixma PRO-100s fotografie met nieuwe ink patronen

    Hierbij verkoop ik mijn mooie fotografische printer van Canon:
    De Pixma pro-100S.
    Dit is een fotografische A3+ printer die randloos kan printer. Hij gebruikt hiervoor 8 inktcartridges. De printer is gevuld met een set en je krijgt er een gedeeltelijk nieuw set bij van originele canon inkt ( waarde van een patroon is 12 euro x 8 = 96 euro per inktset )
    Je kan met printer conventioneel printen vanaf je computer met usb-kabel maar deze S versie kan ook draadloos printen vanaf je gsm of vanaf USB stick via de canon app. Er is tevens een internet aansluitig zodat je vanaf elke werkplek kan printen. Dit kan dan uiteraard op verschillende papierformaten klein tot max A3+ dus (33cm x 48cm)
    De printer is slechts 14 maanden oud en heeft nog garantie. Aangezien ik een fervent amateur fotograaf ben, is deze printer altijd goed verzorgd geweest waarbij enkel originele canon inkt werd gebruikt: nooit verstropte spuitmondjes dus. Ik doe de printer weg omdat ik groter wil gaan printen :-) . Je kan de printer altijd in werking zien. Ik heb ook nog de originele dozen en verpakking. Deze printer wordt niet verstuurd maar dient dus afgehaald te worden. De printer hoeft niet weg. Er wordt enkel gereageerd op zinvolle aanbiedingen.

    vraagprijs = 340 euro
Working...
X