Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: Safety...

Standaard Safety...

NIKON D700 & NIKON D300 Telephoto AF Micro-Nikkor 105mm f/2.8 G ED-IF, AF-S VR Autofocus lens, 18-200mm f/3.5-5.6 G ED-IF, AF-S DX VR Autofocus lens, Nikkor AF 80-400/4.5-5.6 ED D VR. Tokina SD 12-24(IF) DXII, Nikon SB 900.

Standaard Re: Safety...

Opzich een mooie foto, het rood steekt prachtig af tegen de grauwe zee.

Maar waarom het vignet?! Ik wil hem wel eens zonder zien.

Toch een beetje teleurgesteld voor de ..... flauwe belangstelling en respons .
    Ik dacht dat deze foto recht op meer had :-(
    Toch bedankt ,
    NIKON D700 & NIKON D300 Telephoto AF Micro-Nikkor 105mm f/2.8 G ED-IF, AF-S VR Autofocus lens, 18-200mm f/3.5-5.6 G ED-IF, AF-S DX VR Autofocus lens, Nikkor AF 80-400/4.5-5.6 ED D VR. Tokina SD 12-24(IF) DXII, Nikon SB 900.

Mooi en sfeervol. Maar aan de manier dat het kindje zich vastklampt aan die vest, lijkt
    het niet helemaal op het gemak, misschien heeft het zelfs een tikkeltje schrik. Hier kan
    pappa laten zien -en voelen- dat zijn kind nooit bang hoeft te zijn met hem in de buurt.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nirvanasan Bekijk bericht
    Toch een beetje teleurgesteld voor de ..... flauwe belangstelling en respons .
    Ik dacht dat deze foto recht op meer had :-(
    Toch bedankt ,
    Had de foto slecht geweest, dan had je gegarandeerd veel respons gehad
    Een heel degelijke foto, wat mij betreft : vooral het grijpende handje en de blik op het gezichtje spreken me aan.
    Canon 7D + Canon G11

Wanneer we deze foto iets langer bekijken, kunnen we er wel een verhaal bijdenken.
    Deze foto is dus helemaal niet slecht te noemen....het vignet hoeft wel niet voor mij.
    "Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"

Iedereen bedankt voor de fijne reacties ...... tot de volgende zou ik zeggen :-)

Labels voor deze discussie

Regels voor berichten