Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Standaard Mexicaanse Feria - Lerma, Mexico

Een 'kermis' (=feria) in Mexico lijkt verdacht veel op een Belgische, wat attracties en dergelijke betreft. Het verschil is echter dat het eveneens een groot volkfeest is, waar verschillende traditionele dans - en muziekgroepen een optreden geven. Als 'guero' (=blonde jongen) mocht ik voorbij de afzettingen om van dichterbij foto's te trekken. Deze man vroeg ik om een foto, met het volgende resultaat:

Kodak Xti 400, BW, negatief ingescand

Enjoy!

Klaas
    "The day we stop looking, Charlie, is the day we die" - Al Pacino, Scent of a Woman
    website fotoblog

Standaard Re: Mexicaanse Feria - Lerma, Mexico

Hola güerito,

Mooie foto, vooral owv de sterke uitdrukking op het gezicht.
    Misschien moet je eens denken aan het forumonderdeel 'fotoverhalen'. Je presenteert nogal wat foto's die (volgens mij) sterker zijn in reeks.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door machi Bekijk bericht
    Hola güerito,

Mooie foto, vooral owv de sterke uitdrukking op het gezicht.
    Misschien moet je eens denken aan het forumonderdeel 'fotoverhalen'. Je presenteert nogal wat foto's die (volgens mij) sterker zijn in reeks.
    Ik zit al een paar dagen aan hetzelfde te denken. Zou een mooi verhaal opleveren. Dit
    gezegd zijnde, heel goed de expressie van de acteur vastgelegd.

Dankje voor de reacties, was daar gisterenavond ook over aan het denken. Zal mij daar misschien eens aanzetten, maar heb nog een ander rolletje van diezelfde kermis dat ik nog moet ontwikkelen. Weet wel niet goed hoe het zit met de regels, mag ik bijvoorbeeld deze foto twee keer posten als ik hem ook in een fotoverhaal wil gebruiken?
    "The day we stop looking, Charlie, is the day we die" - Al Pacino, Scent of a Woman
    website fotoblog

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door basti Bekijk bericht
    Weet wel niet goed hoe het zit met de regels, mag ik bijvoorbeeld deze foto twee keer posten als ik hem ook in een fotoverhaal wil gebruiken?
    3.8. Geen dubbelposts

Plaats éénzelfde foto geen tweemaal in verschillende topics/forums van de fotohoek.

Wat wel kan is een totaal andere (ingrijpende) bewerking (bv. HDR), lichte aanpassingen of een andere crop in hetzelfde topic posten.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
    3.8. Geen dubbelposts

Plaats éénzelfde foto geen tweemaal in verschillende topics/forums van de fotohoek.

Wat wel kan is een totaal andere (ingrijpende) bewerking (bv. HDR), lichte aanpassingen of een andere crop in hetzelfde topic posten.
    grt,bouk.
    Idd, dat van de dubbelposts wist ik uiteraard, maar ik vroeg me af ofdat er voor bijvoorbeeld fotoverhalen geen uitzondering op de regel bestond, omdat dat forumonderdeel toch altijd al een beetje 'een buitenbeentje' is geweest . Mag ik eventueel deze foto bewerken/aanpassen en vervolgens opnieuw gebruiken in een fotoverhaal, of mag ook dat niet?

Dankje!
    website fotoblog

Regels voor berichten