Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: Gemeend...

Standaard Re: Gemeend...

Zeer mooi , prachtige kleuren en je voelt de conversatie tot in de huiskamer , en dat is net de bedoeling van deze prachtige foto denk ik

mvg
    "Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
    *BD1033BE*

hmmm... mooi vastgelegd, maar voor mij persoonlijk een wat groter scherptediepte zodat de man met blauw hoofddeksel er ook scherp op stond. Tenslotte is hij het meest actieve element in deze conversatie.

Foto die me meteen met een ernstige vraag opzadelt: waarom die verschillende kleuren in
    hoofddoeken? Heeft dit iets te betekenen? Zijn dit de kleuren van hun stam? Zijn het die
    van een politieke voorkeur? Misschien van hun geloof? Of is het alleen maar ijdelheid? Niet
    onbelangrijk, want het gesprek zou kunnen gaan familie, politiek, God, of in het laatste
    geval over het nieuwste handtasje van Louis Vitton.

Bedankt voor de reacties

ik mis ook een beetje de scherpte bij de blauwe man, terwijl de groene perfect scherp is! mooi beeld...ik hoor die blauwe zeggen : "die van mij zegt.....!!"
    groetjes
    hilde

Thanks, Hilde

Labels voor deze discussie

Regels voor berichten