Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SHOOTnr 80

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • SHOOTnr 80

    Hallo ,beste fotoliefhebbers ,
    Bij mij laat de levering van Shoot nr 20 op zich wachten via de post ,in het vorig nr 19 stond aangekondigt dat dit normaal voorzien was voor 2 juni in de winkel ,of heb ik het mis ?
    Dank voor uw reacties ,Johan .

  • #2
    Re: SHOOTnr 80

    Op 5/6 hier ook nog niets en in de winkel ook nog geen gezien. De vorige ook een beetje later ontvangen en de pdf via mail had ik dan eerder ontvangen. Komt wel hoor.

    Comment


    • #3
      Re: SHOOTnr 80

      De geplande verschijningsdatum voor Shoot nr. 80 is dinsdag 16 juni 2020.

      Blijkbaar stond dat verkeerd aangegeven achteraan in Shoot 79...
      BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

      Comment


      • #4
        Re: SHOOTnr 80

        Oorspronkelijk geplaatst door baloo Bekijk bericht
        De geplande verschijningsdatum voor Shoot nr. 80 is dinsdag 16 juni 2020.

        Blijkbaar stond dat verkeerd aangegeven achteraan in Shoot 79...
        Dank om te reageren ,ik dacht al dat het zoiets moest zijn .

        Comment


        • #5
          Re: SHOOTnr 80

          Vandaag Shoot 80 in de brievenbus.
          Op de download-link is het nog wachten

          Comment


          • #6
            Re: SHOOTnr 80

            Ook download-link zonet gekregen

            Comment


            • #7
              Re: SHOOTnr 80

              Oorspronkelijk geplaatst door Guy1040 Bekijk bericht
              Ook download-link zonet gekregen
              Bij mij ook in de bus .

              Comment


              • #8
                Re: SHOOTnr 80

                Yep, sinds ze opnieuw een emailadres van me gevonden hebben (weliswaar m'n gmailadres en niet die bij mijn gewone provider), krijg ik opnieuw de links elke maand opnieuw. Halleluja, hallo!
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                Comment


                • #9
                  Re: SHOOTnr 80

                  De eerste keer dat iemand een Shoot-abonnement start via Belgiumdigital sturen wij het e-mailadres door zoals je bekend staat in onze (forum)database.
                  Helaas is dat bij veel mensen niet meer actueel (vaak ongewijzigd sinds de oorspronkelijke registratie...) of zelfs gewoon niet meer in gebruik...

                  Zorg er dus voor dat:
                  1. wanneer je van (primair) mailadres verandert, je dat aanpast in je gebruikersgegevens op het forum
                  2. wanneer je een Shoot-abonnement hebt (dus vzw-lid bent), je dat ook doorgeeft aan de Shoot abonneedienst. Dat kan bv. met het daartoe voorziene https://www.belgiumdigital.com/shoot-abo/contactformulier op onze website.
                  BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

                  Comment


                  • #10
                    Re: SHOOTnr 80

                    Belangrijke informatie, Baloo.

                    Alleen begrijp ik nog steeds niet dat men het emailadres bij mijn provider opeens niet meer had (en dat ik geen enkele mail van Shoot of Minoc nog kreeg), terwijl men later een gmail-adres direct accepteerde.
                    Ik krijg nog steeds niets via mijn 'officieel' adres, maar gelukkig alles via mijn adres waarop ik 'al de rest' ontvang.
                    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                    Comment

                    Working...
                    X