Belgiumdigital.com in samenwerking met
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10

Discussie: SHOOTnr 80

Standaard SHOOTnr 80

Hallo ,beste fotoliefhebbers ,
    Bij mij laat de levering van Shoot nr 20 op zich wachten via de post ,in het vorig nr 19 stond aangekondigt dat dit normaal voorzien was voor 2 juni in de winkel ,of heb ik het mis ?
    Dank voor uw reacties ,Johan .

Standaard Re: SHOOTnr 80

Op 5/6 hier ook nog niets en in de winkel ook nog geen gezien. De vorige ook een beetje later ontvangen en de pdf via mail had ik dan eerder ontvangen. Komt wel hoor.
    Achter elke foto zit er een verhaal
    Nikon D850 - D750 - Nikkor 14-24 / 24-70 VR / 24-120 / 70-200 / 80-400 / 105 macro. Fuji XT2

De geplande verschijningsdatum voor Shoot nr. 80 is dinsdag 16 juni 2020.

Blijkbaar stond dat verkeerd aangegeven achteraan in Shoot 79...
    BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn fotoblog, fujiblog, favorieten en galleries

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door baloo Bekijk bericht
    De geplande verschijningsdatum voor Shoot nr. 80 is dinsdag 16 juni 2020.

Blijkbaar stond dat verkeerd aangegeven achteraan in Shoot 79...
    Dank om te reageren ,ik dacht al dat het zoiets moest zijn .

Vandaag Shoot 80 in de brievenbus.
    Op de download-link is het nog wachten

Ook download-link zonet gekregen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Guy1040 Bekijk bericht
    Ook download-link zonet gekregen
    Bij mij ook in de bus .

Yep, sinds ze opnieuw een emailadres van me gevonden hebben (weliswaar m'n gmailadres en niet die bij mijn gewone provider), krijg ik opnieuw de links elke maand opnieuw. Halleluja, hallo!
    BD1166BE. CANON camera's (7D, 350D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  Intel iMac 27" 3,4GHz 16GB RAM - 2TB HD (0SX 10.14.6) - iPhone XR (iOS 13.5.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 13.5.1)

De eerste keer dat iemand een Shoot-abonnement start via Belgiumdigital sturen wij het e-mailadres door zoals je bekend staat in onze (forum)database.
    Helaas is dat bij veel mensen niet meer actueel (vaak ongewijzigd sinds de oorspronkelijke registratie...) of zelfs gewoon niet meer in gebruik...

Zorg er dus voor dat:
    1. wanneer je van (primair) mailadres verandert, je dat aanpast in je gebruikersgegevens op het forum
    2. wanneer je een Shoot-abonnement hebt (dus vzw-lid bent), je dat ook doorgeeft aan de Shoot abonneedienst. Dat kan bv. met het daartoe voorziene https://www.belgiumdigital.com/shoot-abo/contactformulier op onze website.
    BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn fotoblog, fujiblog, favorieten en galleries

Belangrijke informatie, Baloo.

Alleen begrijp ik nog steeds niet dat men het emailadres bij mijn provider opeens niet meer had (en dat ik geen enkele mail van Shoot of Minoc nog kreeg), terwijl men later een gmail-adres direct accepteerde.
    Ik krijg nog steeds niets via mijn 'officieel' adres, maar gelukkig alles via mijn adres waarop ik 'al de rest' ontvang.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, 350D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  Intel iMac 27" 3,4GHz 16GB RAM - 2TB HD (0SX 10.14.6) - iPhone XR (iOS 13.5.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 13.5.1)

Regels voor berichten