Nog altijd Shoot nummer 95 niet ontvangen. Heb al contact gehad met Aboland en ze zouden me een nieuw exemplaar toesturen, maar nog niks in de bus.
Is het Bpost, of ........ Weet het niet meer, ik heb er wel extra voor betaald.
Printable View
Nog altijd Shoot nummer 95 niet ontvangen. Heb al contact gehad met Aboland en ze zouden me een nieuw exemplaar toesturen, maar nog niks in de bus.
Is het Bpost, of ........ Weet het niet meer, ik heb er wel extra voor betaald.
Hé, nu zeg je zoiets... Ik heb #95 (Autosport) ook nog niet gezien. Digitaal heb ik 'm al binnen. 26 april is de datum.
Ook ik heb ervoor betaald. Waar moet ik reclameren?
LesC, hierbij de URL
https://aboland.nl/bladen/hobby-en-v...ografie/shoot/
Dank je, Patrick! :G
te snel geweest... foutje in de link?
https://i.imgur.com/pvvaHBw.jpg
Blijkbaar een probleem met aboland. Morgen nog eens bekijken. Hmm..
nu zeg je zoiets, digitaal al gelezen maar mijn papieren nummer nog niet ontvangen ???
Groeten
Freddy
Ze zijn toch weer niet failliet? De links (en andere die ik vind als ik Google) wijzen op een onvindbare server.
Shoot 95 hier ook nog niet ontvangen...
Kan er gezamenlijk actie worden ondernomen, of is het ieder voor zich?
Zoals we al talloze keren hebben herhaald (ook in de mails rond het lidmaatschap 2022): de juiste plaats om problemen rond een Shoot-abonnement te melden is de Shoot servicepagina: https://www.shoot.be/servicepagina/
Beste Bestuurders,
Het is toch niet de eerste keer dat ook ik weer mag meedelen dat het niet in orde is (bij mij ook nummer 95 niet ontvangen). We gaan de webform invullen - en we houden jullie op de hoogte - als u niks hoort heeft iemand met de hand het adres overgeschreven... (zo was dat na de eerste klacht ook)
De rest vragen we via de ALV - we beseffen dat jullie hiervoor afhangen van de uitgever. Maar er is ook negatieve impact op onze vereniging - en dat schrijf ik met enige tegenzin.
met vriendelijke groeten
Ivo
Ik kreeg zelfs de digitale versie niet.
Shoot klachtenformulier ingevuld = na 1 week nog geen reactie (Zie shoot topic in VZW-forum).
De overkoepelende organisatie is Blue Pixl Media en die hebben ook een contactformulier.
Van hen wel reactie gekregen dat het, in mijn geval, te wijten is aan het niet ingeschreven zijn op de Shoot nieuwsbrief.
Je abonneenummer vind je terug in de bevestigingsmail die je kreeg meten na het aanmelden voor een abonnement (digitaal of volledig), en op het adresblad bij je eerdere gedrukte Shoots (enkel bij volledig abonnement uiteraard).
Je kan je abonneenummer ook altijd opvragen via - jawel! - de Shoot servicepagina https://www.shoot.be/servicepagina/
Dank je, René! :G
En nu het heuglijke nieuws: Shoot #95 stak hier vandaag in de brievenbus. Nu proberen mijn 'bezorgklacht' teniet te doen.
Gedaan via het contactformulier.
Wij hebben ondertussen van meerdere vzw-leden vernomen dat Shoot 95 vandaag in de bus zat (ook bij mijzelf).
Bedankt aan ieder die ons ook goed nieuws wil melden! :G
Blijkbaar is er enige vertraging opgelopen bij bpost, die verantwoordelijk is voor de fysieke distributie (en de nummers tijdig toegeleverd kreeg).
(P.S. Wie een melding gestuurd had naar de Shoot servicepagina, moet die niet per se 'terugdraaien'.)
Hier ook vandaag in de brievenbus.
Jaja
Heb inmiddels, na contact via de servicepagina van SHOOT, zowel de papieren versie als de digitale nagestuurd gekregen :G
Jaja
Yep, Shoot 95 vandaag hier in de bus.
Nu ook hier in de bus. Groeten
Hier een gelijkaardig verhaal. Ook contact opgenomen met Aboland.
Maandag 9 mei Shoot met gebruikelijk adresbriefje in de bus.
Dinsdag 10 mei nog een rechtstreeks van Blue Pixl Media met etiket zonder abonneenummer. Dat zal de nazending geweest zijn.
Hier ook netjes een nazending ontvangen zoals beloofd via de servicepagina (en dus nu een dubbel exemplaar!).
Zie je wel dat die servicepagina werkt? ;)