Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Shoot 95

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Shoot 95

    Dank je, René!
    En nu het heuglijke nieuws: Shoot #95 stak hier vandaag in de brievenbus. Nu proberen mijn 'bezorgklacht' teniet te doen.
    Gedaan via het contactformulier.
    Last edited by LesC; 9 mei 2022, 12:15.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #17
      Re: Shoot 95

      Wij hebben ondertussen van meerdere vzw-leden vernomen dat Shoot 95 vandaag in de bus zat (ook bij mijzelf).

      Bedankt aan ieder die ons ook goed nieuws wil melden!

      Blijkbaar is er enige vertraging opgelopen bij bpost, die verantwoordelijk is voor de fysieke distributie (en de nummers tijdig toegeleverd kreeg).

      (P.S. Wie een melding gestuurd had naar de Shoot servicepagina, moet die niet per se 'terugdraaien'.)
      BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

      Comment


      • #18
        Re: Shoot 95

        Oorspronkelijk geplaatst door baloo Bekijk bericht
        Wij hebben ondertussen van meerdere vzw-leden vernomen dat Shoot 95 vandaag in de bus zat (ook bij mijzelf).

        Bedankt aan ieder die ons ook goed nieuws wil melden!

        Blijkbaar is er enige vertraging opgelopen bij bpost, die verantwoordelijk is voor de fysieke distributie (en de nummers tijdig toegeleverd kreeg).

        (P.S. Wie een melding gestuurd had naar de Shoot servicepagina, moet die niet per se 'terugdraaien'.)
        Ook vandaag in de bus gevallen
        http://www.photo-patricske.be
        Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

        Comment


        • #19
          Re: Shoot 95

          Hier ook vandaag in de brievenbus.

          Jaja
          Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
          Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

          Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

          Comment


          • #20
            Re: Shoot 95

            Heb inmiddels, na contact via de servicepagina van SHOOT, zowel de papieren versie als de digitale nagestuurd gekregen

            Jaja
            Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
            Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

            Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

            Comment


            • #21
              Re: Shoot 95

              Yep, Shoot 95 vandaag hier in de bus.

              Comment


              • #22
                Re: Shoot 95

                Nu ook hier in de bus. Groeten

                Comment


                • #23
                  Re: Shoot 95

                  Hier een gelijkaardig verhaal. Ook contact opgenomen met Aboland.
                  Maandag 9 mei Shoot met gebruikelijk adresbriefje in de bus.
                  Dinsdag 10 mei nog een rechtstreeks van Blue Pixl Media met etiket zonder abonneenummer. Dat zal de nazending geweest zijn.

                  Comment


                  • #24
                    Re: Shoot 95

                    Hier ook netjes een nazending ontvangen zoals beloofd via de servicepagina (en dus nu een dubbel exemplaar!).

                    Zie je wel dat die servicepagina werkt?
                    BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

                    Comment


                    • #25
                      Re: Shoot 95

                      Heb Shoot 98 nog steeds niet op papier ontvangen, digitaal wel op 7 sept.
                      Intussen alle links, emailadressen... (ik heb er nog van de vorige keren dat ik het ook al niet in de bus kreeg), maar ik heb nog steeds geen enkele reactie gekregen, noch van Shoot, noch van aboland...
                      Vermits Shoot 98 wel al in de krantenwinkel te vinden is, is die dus duidelijk wel al uit... maar (alweer) nog steeds niet in mijn bus.

                      Wat kan ik nog doen ?
                      "I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)

                      Comment


                      • #26
                        Re: Shoot 95

                        Het enige wat echte hulp kan bieden is de servicepagina van Shoot.



                        Aboland contacteren is zinloos.

                        Jaja
                        Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                        Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                        Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                        Comment


                        • #27
                          Re: Shoot 95

                          ...die link had ik ook al geprobeerd... (heb je al tot vervelens toe herhaald, al vond ik 'm nu op het forum niet meer terug).
                          Mijn abonnr sturen ze in elk geval niet door naar mijn emailadres als ik dat opvraag... hopelijk heb ik thuis nog ergens een adreslabeltje...
                          En ja, als je geen gehoor krijgt dan probeer je maar iets anders... Ben er nu voor het weekend even niet, zal maandag eens zoeken naar een abo-nr en dan nog maar eens de link die je opgaf volgen.
                          Op hoop van zegen...
                          In elk geval al bedankt om te reageren!
                          Luc
                          "I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)

                          Comment


                          • #28
                            Re: Shoot 95

                            Ik reageer hier ook nog even.

                            Zoals ik al aangaf via mail is het belangrijk om eerst te kijken of de upgrade van je BD abonnement om ook de fysieke versie te ontvangen goed verlopen is. Aangezien je de digitale versie wel lijkt te krijgen en de fysieke consistent niet.
                            Heb je dat gedaan, dan is Aboland echt wel de volgende stap. Vanuit de redactie hebben we geen toegang tot de abonnementen.

                            Krijg je je abonneenummer niet opgestuurd, controleer dan of je effectief dat emailadres gebruikt hebt voor ja abo.
                            Heb je je abonneenummer, dan kan je beginnen met het nakijken van je adresgegevens.
                            Is daar alles in orde, dan kan je de knop "Ik heb een andere vraag" gebruiken op de Aboland website en dan zoeken ze het alsnog uit.
                            We betalen voor hun dienst, dus je zou ook effectief antwoord moeten krijgen.

                            Servicepagina of Aboland maakt op zich geen verschil, dat is hetzelfde formulier in een andere vorm.

                            Comment


                            • #29
                              Re: Shoot 95

                              Uiteraard betaalde ik extra om Shoot ook op papier te ontvangen, en dat is dus ook al een paar keer gelukt.
                              Deze keer echter lukt het maar niet om Shoot (nr 98) in mijn bus te krijgen.
                              Op 18/9 stuurde ik een mail naar aboland.be en ik kreeg een antwoordje op 4/10 met de excuses voor de late reactie, én, nog belangrijker dat ik deze week Shoot 98 zou ontvangen. Intussen is de postbode geweest, maar geen Shoot...
                              Op 23/9 stuurde ik ook een mail naar aboland.nl, en heel merkwaardig, ook op 4/10 kreeg is er een antwoord, ook met de excuses voor het late antwoord én dat er onderhoud aan de website werd "gepleegd" waardoor "sommige functionaliteit" niet altijd werkt!
                              Ten einde raad heb ik ook naar Sven een mailtje gestuurd, wetende dat het hij wellicht ook niet veel kan doen, maar minstens mag hij wel op de hoogte zijn...
                              Op 26/9 kreeg ik ook in navolging van mijn aanvraag via de site om Shoot 98 alsnog na te zenden, een (automatische) mail dat "de nazending voor nummer 98 is aangemaakt en zo spoedig mogelijk wordt verzonden". ...ondertussen dus ook alweer 12 dagen geleden.

                              Iemand een idee wat ik nog kan doen om alsnog de Shoot, waarvoor ik extra betaalde, alsnog in de bus te krijgen ?
                              Last edited by ifiamminghi; 7 oktober 2022, 20:56.
                              "I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)

                              Comment


                              • #30
                                Re: Shoot 95

                                Blijven reclammeren denk ik ...
                                Al zou het idd sneller opgelost moeten raken.

                                Jaja
                                Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                                Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                                Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                                Comment

                                Working...
                                X