Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Shoot #76

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Shoot #76

    Shoot #76 stak vandaag in de brievenbus. Wil er iemand melden als ie ook digitaal beschikbaar is. Dank u.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

  • #2
    Re: Shoot #76

    Zoals altijd ontvang je de download link voor de digitale versie (PDF) op de 'officiële' verschijningsdatum (meestal een dinsdag), Les, dus ook vandaag liep die hier netjes binnen.

    Shoot-abonnees krijgen het gedrukte exemplaar (als de Post meewerkt) 1 of 2 werkdagen eerder in de bus.
    BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

    Comment


    • #3
      Re: Shoot #76

      binnengelopen deze middag hoor.
      mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
      nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
      https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

      Comment


      • #4
        Re: Shoot #76

        Om de een of andere duistere reden, krijg ik geen emails meer van Shoot. De laatste dateert van 1/10/19; vandaar dat ik het vorige nummer digitaal heb moeten opvragen. Blijkbaar dit keer opnieuw!
        Dank om dit te melden. Ik weet bij wie ik moet zijn, maar hoop dat er een oplossing komt.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: Shoot #76

          Ik kreeg vandaag de mail met het aanbod om de stick te kopen ...
          Nog geen boekje, noch mail met linkverwijzing naar pdf of aankoop ontvangen.
          https://www.fotospotter.be
          Je suis content d’être heureux

          Comment


          • #6
            Re: Shoot #76

            Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
            Shoot #76 stak vandaag in de brievenbus. Wil er iemand melden als ie ook digitaal beschikbaar is. Dank u.
            Vandaag om 12u47 heb ik de mail met link naar digitale versie ontvangen.
            Jan Akkermans
            (BD1097BE)
            Fujifilm GFX 100S, X-T5, X-T3, X-Pro3 en wat glas

            Comment


            • #7
              Re: Shoot #76

              Hier ook deze middag de downloadlink gekregen Les

              grts
              Sieg
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

              Comment


              • #8
                Re: Shoot #76

                Tja, de Sint is mij weer vergeten!
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                Comment


                • #9
                  Re: Shoot #76

                  Dit kreeg ik zopas binnen:

                  http://links.minoc.mkt6278.com/servl...NgS2&mt=1&rt=0

                  Maar van enige link naar de pdf, ... helemaal geen spoor. Wel ondertussen een mail gekregen om BD volgend jaar te steunen met als lokaas het abonnement op "Shoot".
                  https://www.fotospotter.be
                  Je suis content d’être heureux

                  Comment


                  • #10
                    Re: Shoot #76

                    Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
                    Dit kreeg ik zopas binnen:

                    http://links.minoc.mkt6278.com/servl...NgS2&mt=1&rt=0

                    Maar van enige link naar de pdf, ... helemaal geen spoor. Wel ondertussen een mail gekregen om BD volgend jaar te steunen met als lokaas het abonnement op "Shoot".
                    Dank je, Wim. Die mail om BD te steunen is van BelgiumDigital VZW; niet van Shoot of Minoc. Ik krijg uiteraard ook al wat BD betreft, maar sinds begin oktober niets meer van Shoot of Minoc.
                    Ik weet dat mijn vrouw wel alles krijgt wat Shoot betreft, behalve een link naar de digitale versie. Hoewel wij beiden lid zijn van BD VZW, hebben wij geopteerd (via het inschrijvingsformulier van de VZW) voor slechts één tijdschrift. Niet dat dit goedkoper is, hoor!
                    Last edited by LesC; 11 december 2019, 12:00.
                    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                    Comment


                    • #11
                      Re: Shoot #76

                      Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                      Dank je, Wim. Die mail om BD te steunen is van BelgiumDigital VZW; niet van Shoot of Minoc. Ik krijg uiteraard ook al wat BD betreft, maar sinds begin oktober niets meer van Shoot of Minoc.
                      Ik weet dat mijn vrouw wel alles krijgt wat Shoot betreft, behalve een link naar de digitale versie. Hoewel wij beiden lid zijn van BD VZW, hebben wij geopteerd (via het inschrijvingsformulier van de VZW) voor slechts één tijdschrift. Niet dat dit goedkoper is, hoor!
                      Lesc, het gaat hem niet of het goedkoper of niet is, enkel maar een vaststelling dat nu na meer dan 6 maanden de zaak nog niet draait zoals het een goede firma oogt. Tot en met een paar maanden terug (3, 4 uitgiftes van Shoot) verliep alles zoals het hoorde en plots ... niets meer.
                      Last edited by Wim.Vanmaele; 11 december 2019, 13:31.
                      https://www.fotospotter.be
                      Je suis content d’être heureux

                      Comment


                      • #12
                        Re: Shoot #76

                        Ik heb nog nooit een link gekregen voor de digitale versie van Shoot, terwijl ik al meerdere jaren trouw mijn lidgeld betaal. Hoe kan ik die link vinden, of moet je die aanvragen ???

                        Comment


                        • #13
                          Re: Shoot #76

                          Ik wacht nog steeds op mijn Shoot . Heb al een mail gestuurd maar geen reactie .
                          Nikon D 750 + D 700 + veel Nikon glas

                          Comment


                          • #14
                            Re: Shoot #76

                            Oorspronkelijk geplaatst door fddent Bekijk bericht
                            Ik heb nog nooit een link gekregen voor de digitale versie van Shoot, terwijl ik al meerdere jaren trouw mijn lidgeld betaal. Hoe kan ik die link vinden, of moet je die aanvragen ???
                            Tot 1/10/2019 kreeg ik telkens er een papieren Shoot verscheen, kort nadien een link naar de digitale versie. Deze geeft niet alleen de link naar de (toen) recentste Shoot, maar maakt tevens reclame voor alle Shoots op USB-stick.
                            Nu krijg ik geen enkele mail meer van Shoot.
                            Het is niet dat ik lid ben van de VZW om Shoot gratis te ontvangen, maar ik vind persoonlijk dat, mocht ik Shoot niet langer willen ontvangen, ik minder lidgeld zou moeten betalen. Idem voor een koppel (zoals wij), waarvoor één exemplaar van het tijdschrift voldoende is.
                            Ik weet niet of ik nog geïnteresseerd ben in Shoot. Zij in mij alleszins niet: geen mails, zelf geen reactie op mijn vraag om de recentste digitaal te krijgen.

                            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                            Comment

                            Working...
                            X