Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Shoot 66: ik ben hem kwijt en wens een artikel te kunnen herlezen, help!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Shoot 66: ik ben hem kwijt en wens een artikel te kunnen herlezen, help!

    Hallo,

    Ik heb hier al heel mijn huis ondersteboven gehaald op zoek naar Shoot 66, daar staat nl een artikel in over Lightroom presets en profielen, maar ik kan het niet vinden. De cover is zo met paddestoelen en het is het nummer van Oktober 2018. Is er iemand die mij kan/ wil helpen en het kan doorsturen per mail? Ik ben van Leuven en kan het eventueel ook eens oppikken voor een kopie te nemen.
    Dat zou fijn zijn, alvast bedankt!
    Steven
    Canon 70D met • EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM • EF-S 24mm f/2.8 STM • Canon 5D Mark iv met • EF 24-70mm f/2.8 usm II • EF 100mm f/2.8L Macro IS USM • EF 135mm f/2 L USM • EF 40mm f/2.8 STM • EF 70-200mm f/2.8 L ISII USM www.stevenlefebrefotografie.be

  • #2
    Re: Shoot 66: ik ben hem kwijt en wens een artikel te kunnen herlezen, help!

    Ik kan het artikel wel scannen.

    Maar omdat ik het tijdschrift via BD ontvang, zou ik eigenlijk het hele nummer als pdf moeten kunnen downloaden.
    Geen flauw idee hoe dat werkt.

    Comment


    • #3
      Re: Shoot 66: ik ben hem kwijt en wens een artikel te kunnen herlezen, help!

      Is opgelost bedankt!


      Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
      Canon 70D met • EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM • EF-S 24mm f/2.8 STM • Canon 5D Mark iv met • EF 24-70mm f/2.8 usm II • EF 100mm f/2.8L Macro IS USM • EF 135mm f/2 L USM • EF 40mm f/2.8 STM • EF 70-200mm f/2.8 L ISII USM www.stevenlefebrefotografie.be

      Comment


      • #4
        Re: Shoot 66: ik ben hem kwijt en wens een artikel te kunnen herlezen, help!

        Oorspronkelijk geplaatst door jaja
        Normaal gezien zou je via het mailadres dat je hebt opgegeven elk nummer van Shoot als pdf moeten ontvangen (je krijgt een link naar de download).
        Indien niet, hier melden: https://www.belgiumdigital.com/shoot-abo/

        Jaja
        Jacques, nopes .... Ik heb hierover al een topic geopend. Totenmet verleden week vrijdag 15.20 uur ging dit helemaal niet.
        Hier in quote de mails die ik voerde met Minoc en waar ze ook bevestigen dat er iets fout loopt.

        From: Sanne Willems [mailto:]
        Sent: vrijdag 17 mei 2019 15:20

        Dag Wim

        Naar aanleiding van je mail ben ik even op forum van BelgiumDigital gaan kijken en heb ik zelf eens even dat contactformulier ingevuld.
        Ik krijg deze e-mail zelf ook niet aan, dus daar zit wel degelijk iets fout. We gaan dit uitzoeken.

        Om op je vraag te antwoorden: ik stuur je dadelijk een e-mail met de digitale versie van Shoot 71.
        De digitale versie versturen we steeds op de dag dat Shoot verschijnt (23 april dus in dit geval).
        Je e-mailadres zit alleszins wel correct in onze database, ook dit ga ik verder uitzoeken.

        Alvast onze excuses voor het ongemak en hopelijk is dit probleem tegen volgende editie opgelost.
        Ik hou je op de hoogte.

        Met vriendelijke groeten,

        Sanne Willems
        Office Manager

        Minoc Data Services BVBA



        Van: VANMAELE Wim <>
        Verzonden: donderdag 16 mei 2019 14:20
        Aan: Sanne Willems <>
        Onderwerp: Shoot nr 71 digitaal

        Hallo,

        Ik heb via de link op BelgiumDigital al diverse malen mijn volgend probleem gepost, maar helaas geen reactie.
        Weer eens te meer heb ik de link naar de digitale versie van SHoot nr 71 niet ontvangen.
        Is het mogelijk om dit toch even te bekijken want dit is niet de eerste keer.
        Ik ontvang verder alle nieuwsbrieven, … van Shoot, helaas de link naar de digitale versie zelden.
        Ik heb ook de junkmail bekeken en daar zie ik nergens een mail van Shoot in staan.



        Mvg


        Wim VANMAELE

        BD0082BE
        https://www.fotospotter.be
        Je suis content d’κtre heureux

        Comment


        • #5
          Re: Shoot 66: ik ben hem kwijt en wens een artikel te kunnen herlezen, help!

          Oorspronkelijk geplaatst door jaja
          Is inmiddels in orde ....

          Jaja

          Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
          Weer een probleempje minder.
          https://www.fotospotter.be
          Je suis content d’κtre heureux

          Comment


          • #6
            Re: Shoot 66: ik ben hem kwijt en wens een artikel te kunnen herlezen, help!

            Jaja, ik heb geen abonnement lopen op Shoot, maar haal die af en toe bij de krantenwinkel, vandaar dat ik geen download heb.
            Canon 70D met • EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM • EF-S 24mm f/2.8 STM • Canon 5D Mark iv met • EF 24-70mm f/2.8 usm II • EF 100mm f/2.8L Macro IS USM • EF 135mm f/2 L USM • EF 40mm f/2.8 STM • EF 70-200mm f/2.8 L ISII USM www.stevenlefebrefotografie.be

            Comment

            Working...
            X