Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

modellennet.be

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: modellennet.be

    Oorspronkelijk geplaatst door GinnFizz Bekijk bericht
    Dus ook ik blijven oefenen en studeren met ons moe en ons kat.
    Of de vrienden/kennissen kring vergroten ;-)
    "Time isn't money... Time is precious"

    Comment


    • #17
      Re: modellennet.be

      Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
      heel eerlijk, voor den amateur : modellen vragen ( met geen ervaring ) meer geld dan ne mens die serieus ging werken ( in bv. den bouw ) , den tijd dat eva adam in den appel laat bijten is daar nog niet voorbij. Een paar fotografen, die wat beter zijn , en der dik geld aan geven , komen daar nog aan den bak. Maar een gewoon leuk model, dat je gewoon leuk wil fotograferen, vergeet het. Geld in het bakske of... als wij vroeger ( niet zo lang geleden ) gingen werken, aan 14 euro ( en der serieus wat voor moesten doen ) dan waren wij blij. maar die vragen gewoon 100 euro .. en dan is dat nog de mindere groep ( want van de 5 die ge contacteert komt der uiteindelijk 1 , de rest 3 keer voorgehad : blaaskes van: het sterfte cijfer in hun famillie is niet meer te doen, en juist die dag verjaart toch wel hunne vader, of ze hebben die dag uitslag.... miljoenen redenen , de "betere modellen ??? denken ze toch : 1 vraagt 150 euro voor 2 uur.. ???? , da's gewoon ne zwart werk groep aan het worden , ze willen nen iphone, en die moet er uit komen, en dan, een maand later hebben ze 2 rode duimen : ze antwoorden niet meer. serieus : het zelfde met fotoschoots.be : bij ervaring : geen , maar alles staat betaald, en dan staan daar 4 selfiekes bij die dan op nog geen ballen trekken...
      Spijtig, maar voor jan met de pet : das daar niks meer.
      Dat heb je niet alleen op modellennet hoor. Ik heb exact dezelfde ervaring met FB groepen. Er zijn genoeg TFCD groepen en daar vind je met een beetje moeite vrij snel iemand, maar ik kan nu al zeggen dat 75% gewoon afzegt met een slechte reden. 5% zegt dan af met een terrecht goede reden.
      Ik ga het over een andere boeg gooien en proberen op events modellen te vinden, want online modellen vinden stinkt.

      /edit: en dan wil ik nog niet beginnen over de modellen die in comment reageren dat ze interesse hebben en als je ze dan via PB contacteer reageren ze niet of blijkt dat ze niet kunnen op de dag en uur dat je hebt opgegeven.
      Fujifilm X-T20 | Fujifilm XF 18-55mm f/2.8-4 | Samyang 10mm f/2.8 |
      Sony α65 | Sony 18-55 F/3.5-F/5.6 | Sigma 18-125 F/3.8-F/5.6 | Sony 50 F/1.8 |
      Af en toe flikker ik hier wel eens een foto op.

      Comment


      • #18
        Re: modellennet.be

        Beste Forumers,

        bij deze wil ik Dirre bijtreden wat betreft het niveau van de foto's die gepost worden op Modellennet. Ik zie enkele mooie posts, waarvoor mijn respect, maar het merendeel is middelmatig tot slecht, en steevast zie je in de commentaren "mooie reeks", "knap werk van fotograaf en model" en meer van die euforisch uitspraken over foto's die ronduit slecht belicht, fout gekaderd, inhoudsloos en plat zijn. Ik had meer verwacht eerlijk gezegd.
        Mea culpa !

        Groet, Ginne.
        Not all who wander are lost ...
        EOS 5DmkIII - Canon EF 16-35mm f4 L USM - Canon EF 50mm f1.4 USM - Canon EF 24-70mm f4 L USM - Canon EF 70-200mm f2.8 L IS II - Canon Speedlite 430EX II

        Comment


        • #19
          Re: modellennet.be

          al die comments van " mooi en .. zijn allemaal bijna van fotografen die " slijmen" om een model te vinden. en idd. neem nu ook fotoshoots : 10 aanschrijven , en .... geen enkel antwoord zelfs.
          Der staan er een 10 tal , die ( dik betaald vragen ) , en er dikwijls komen , maar als ge bij vrouwelijke modellen kijkt ,en dan vanonder.. de laatste die op dat eerste blad staat , heeft zelf niet meer ingelogd in 2013. ( ik dacht jan.2012 laatste keer )
          neem nu : link verwijdert. wie wil zoiets ?
          Last edited by Guest13; 13 juli 2016, 20:30.

          Comment


          • #20
            Re: modellennet.be

            wil je de link aub verwijderen of er tenminste bij zetten dat het nsfw is?

            Comment


            • #21
              geblokkeert door modellen net

              Oorspronkelijk geplaatst door Tonerider Bekijk bericht
              wil je de link aub verwijderen of er tenminste bij zetten dat het nsfw is?
              link was verwijdert de volgenden dag
              Last edited by Guest13; 10 juli 2017, 12:41. Reden: bevestinging link verwijdert :)

              Comment


              • #22
                Re: geblokkeert door modellen net

                Ik was jaren geabonneerd op modellennet.be als premiumlid, maar heb naar mijn bescheiden mening de beste beslissing genomen door het daar te laten schieten. Eerst was dit een site waar je inderdaad vlug een model kon vinden dat op tfcd basis of aan schappelijke prijs werkte. Een afspraak was een afspraak en die werden nagekomen. De laatste jaren is het er echt triest, platvloerse foto's, zelfs die welke er met een slechtwerkende smarthphone genomen zijn, worden er met allerlei superlatieven overladen alleen omdat er bloot op staat.
                Een model vind je het best onder je kennissenkring of gewoon iemand durven aanspreken op straat en duidelijk uitleggen waarom je het doet, waarom je dit "model" tof vindt om te fotograferen en wat je plannen zijn met de foto's. De beste raad volgens mij ... begin niet met naakt maar doet dat pas maanden (jaren) later als het model het eventueel wil en er een vertrouwensband is opgebouwd. Zwemkledij (bikini) en lingerie (boudoir-fotografie) is al een moeilijke stap voor velen en kan je al goed oefenen hoe je mooi licht kan steken!

                mvg,
                Luc

                Comment


                • #23
                  Re: geblokkeert door modellen net

                  ook ik heb modellennet al lang vaarwel gezegd. En het is zoals Wutske zegt, op FB is het al net hetzelfde aan het worden. Of ze willen betaald worden of het is een no show (niet komen opdagen dus).
                  Heb nu weer een model met interesse gevonden, alleen afwachten of ze komt opdagen op de afgesproken dag.
                  EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
                  https://sites.google.com/view/pdh65/

                  Comment


                  • #24
                    Re: geblokkeert door modellen net

                    Onder de 100 euro vind ge geen model meer dat het meent.
                    Last edited by Guest13; 25 juli 2017, 14:54.

                    Comment


                    • #25
                      Re: geblokkeert door modellen net

                      gisteren : modellennet : kan geen connectie maken met de database ... en dat was alles
                      Vandaag : de site is leeg , geen modellen , geen fotografen meer op de voorpagina , en als je wilt inloggen : je emailadres bestaat niet.
                      ik denk dat het daar bijna gedaan is.

                      Comment


                      • #26
                        Re: geblokkeert door modellen net

                        Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
                        gisteren : modellennet : kan geen connectie maken met de database ... en dat was alles
                        Vandaag : de site is leeg , geen modellen , geen fotografen meer op de voorpagina , en als je wilt inloggen : je emailadres bestaat niet.
                        ik denk dat het daar bijna gedaan is.
                        Het bedrijf achter de website:


                        Alhoewel niet in faling, gaan de zaken precies niet goed.

                        Maar misschien was dit gewoon zijn hobby, want in zijn 'aanbevelingsbrief' is er geen sprake van dit project.
                        Last edited by Tonerider; 25 juli 2017, 15:44.

                        Comment


                        • #27
                          Re: geblokkeert door modellen net

                          Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
                          gisteren : modellennet : kan geen connectie maken met de database ... en dat was alles
                          Vandaag : de site is leeg , geen modellen , geen fotografen meer op de voorpagina , en als je wilt inloggen : je emailadres bestaat niet.
                          ik denk dat het daar bijna gedaan is.
                          Bericht nu op de website:

                          De site is gehackt en is momenteel niet beschikbaar... we bekijken of en hoe we die terug kunnen brengen...
                          My photo's

                          Comment

                          Working...
                          X