Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

de nieuwe shoot

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • de nieuwe shoot

    Ik heb em nog steeds niet in de winkel liggen
    En nee, ik ga me geen abo nemen (ik hou er niet van dat mijn data doorgegeven word aan mimoc)

    Anyway, kunnen jullie niet de shoot uitbrengen op het begin van de maand?

  • #2
    Re: de nieuwe shoot

    ik ben ook al paar keer gaan kijken zodat ik de nieuwe shoot mee op vakantie kan nemen, vertrek morgen :-s
    maar nog niets gezien. vandaag wel nog niet gekeken... :-s

    Comment


    • #3
      Re: de nieuwe shoot

      In Shoot #13 vind je op p.98
      shoot n°14 ligt op 6 september in de winkel.
      Dus nog een maandje geduld, gasten!
      Last edited by LesC; 12 augustus 2011, 10:08.
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #4
        Re: de nieuwe shoot

        ik had dat gezien, maar dacht eigenlijk dat het een typfout was...
        is er een reden waarom er nu ineens 3 maanden tussenzitten?
        (want de shoot van juni-juli heb ik ondertussen uit)
        Canon EOS 400D | Sigma 150mm EX DG HSM | Canon EF 100-400mm L IS USM | Sigma 2.0x TC
        http://gallery.atsharp.com

        Comment


        • #5
          Re: de nieuwe shoot

          Vakantieperiode, wellicht? Ik vind op de site of in Shoot niet onmiddellijk de geplande verschijningsdata niet. Misschien kan Erik die eens geven?
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment


          • #6
            Re: de nieuwe shoot

            De volgende Shoot (nummer 14) verschijnt op 6 september.
            Nr 15 volgt op 25 oktober, nummer 16 op 13 december.

            Shoot verschijnt zes keer per jaar; in februari, april, juni, september, oktober en december. Het vierde nummer verschijnt inderdaad wat later (begin september in plaats van midden augustus) omwille van de vakantieperiode.

            Erik

            Comment


            • #7
              Re: de nieuwe shoot

              Bedankt, Erik, dat maakt het voor iedereen duidelijk!

              Mooi, hé, dat de mensen nu al ongeduldig wachten op het volgende nummer!
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment


              • #8
                Re: de nieuwe shoot

                vanwaar de reden om dat telken op zoeen rare data uit te brengen?
                of is dat omdat de pensioenen halfweg de maand gestort worden?
                Is het niet eenvoudiger gewoon zoals ander maandbladen er de eerste dagen al bij te zijn?
                kwestie van beetje logica er in te steken, en we zo kunnen uitkijken naar ons volgend nummer zonder er een wetenschappelijke calculator bij te halen

                Comment


                • #9
                  Re: de nieuwe shoot

                  Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                  Bedankt, Erik, dat maakt het voor iedereen duidelijk!

                  Mooi, hé, dat de mensen nu al ongeduldig wachten op het volgende nummer!
                  Yep, daarin geef ik je tweemaal gelijk.

                  En wat ook mooi is, is dat we door deze vakantieperiode, op onze laatste 2 nummers van't jaar maar anderhalve maand moeten wachten ipv twee
                  Canon EOS 400D | Sigma 150mm EX DG HSM | Canon EF 100-400mm L IS USM | Sigma 2.0x TC
                  http://gallery.atsharp.com

                  Comment


                  • #10
                    Re: de nieuwe shoot

                    Zie je wel dat een fotograaf verstandig genoeg is om geen wetenschappelijke calculator nodig te hebben!

                    (de Shoot is geen maandblad, maar verschijnt -voor de eerste keer dit jaar- zesmaal per jaar)
                    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                    Comment

                    Working...
                    X