Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zolder maandag 29-3

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zolder maandag 29-3

    Vrij rijden voor motoren. Ik ga daar ook wat foto's trekken. (of toch proberen )
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

  • #2
    Kan je dan ook vrij binnen of betaal je dan ook als toeschouwer/fotograaf?

    Hombre

    Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

    Comment


    • #3
      En van hoe laat tot hoe laat is dat?
      This reflects my opinion. Beware, for you it is just an opinion.
      My websites : Digitale camera's & Photoshop 7 & FireFox : The Album

      Comment


      • #4
        hallo Black b@ndit

        ja dan ga ik door ook eens naar toe, weet jij de juiste uren??
        doe je lidkaart van bd om als je wil, makkelijk om je te herkennen.

        heb er daar vorig jaar ook nog wa gemaakt, ze staan nog op mijn site.

        Groetjes rob

        robke.zapto.org

        Comment


        • #5
          Op zo'n dag moet je als toeschouwer geen inkom betalen
          De juiste uren weet ik niet, maar dat loopt de hele dag door. De motoren worden in groepjes opgesplitst, en krijgen een bepaald aantal sessies (ik dacht een vijftal, van ongeveer 20 minuten).
          Als de ene groep aankomt, vertrekt de volgende, daardoor is er bijna altijd wel iets te zien.
          Ik heb geen BD-lidkaart, maar ik zal daar rondlopen in een zwart-leren motorpak, met een 300D rond mijn nek (met de 28-135 of de 75-300 naargelang de omstandigheden).
          Voor 10 uur kan ik daar niet geraken, dus eerder moet je niet naar mij zoeken. Ik moet wel de mannen van het Motorwereld-forum zoeken, want ik heb beloofd om daarvan een paar foto's te trekken. Die mannen ken ik ook niet, dus zal het daar niet zo gemakkelijk zijn.

          Edit;
          Het zijn dus 7 sessies van 20 minuten.
          Meer informatie is te vinden op deze site:
          http://www.motorsportschool.be/nl/vrij-rijden.asp
          http://barthuysmans.smugmug.com/
          BD0338BE

          Comment


          • #6
            ik ga er in de namiddag pas zijn.

            ik loop op krukken dus das makkelijk te herkennen.
            zal mijn bd lidkaart wel om doen.

            Groetjes en mss tot maandag

            Comment


            • #7
              Ik ga proberen te komen, maar beloof niets. Zal ook BD-kaart dragen, met 10D... Hoop jullie dan daar te zien. Ik laat maandagochtend nog iets weten op deze post.
              This reflects my opinion. Beware, for you it is just an opinion.
              My websites : Digitale camera's & Photoshop 7 & FireFox : The Album

              Comment


              • #8
                Ik zal uitkijken naar die BD-kaarten
                Omdat ik geen BD-kaartje heb, zal ik vanavond nog proberen om een naamkaartje te maken met een sticker van het "MotorWereld The Fast Forum", met mijn forumnaam "Black B@ndit".
                Dan kunt ge mij misschien daaraan herkennen, en ook voor de mannen van het Motorwereld-forum is dat gemakkelijker
                http://barthuysmans.smugmug.com/
                BD0338BE

                Comment


                • #9
                  Sorry maar ik ga het niet halen (helaas).
                  This reflects my opinion. Beware, for you it is just an opinion.
                  My websites : Digitale camera's & Photoshop 7 & FireFox : The Album

                  Comment


                  • #10
                    Ik ben er wel geraakt, en de foto's staan online
                    http://barthuysmans.fotopic.net/c144337.html
                    Als ik daar nog eens foto's ga trekken, zou ik eigenlijk wel een betere lens moeten hebben, want die 75-300 is veel te traag om die snelle motoren goed scherp te krijgen voor ze weer weg zijn
                    Gelukkig kon ik op een paar plaatsen onder de draad doorkruipen, want met die hoge draad rond het circuit is het niet gemakkelijk om foto's te maken. (Er heeft niemand gereclameerd, en ik ben wel altijd achter de betonnen boord gebleven.)
                    http://barthuysmans.smugmug.com/
                    BD0338BE

                    Comment


                    • #11
                      Hallo, ik ben er ook geraakt,

                      heb je moto zien staan bb. en toen ik naar huis fietste reed je langs me af.

                      maar jou heb ik gemist. ook groot daar he op het circuit. leuke fotokes heb je er gemaakt.

                      die van mij zijn iets minder gelukt. maar het was toch weer tof.

                      groetjes robke,

                      robke.zapto.org

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by R0bke

                        die van mij zijn iets minder gelukt. maar het was toch weer tof.


                        Black Bandit heeft da idd prachtig gedaan.

                        Ik ben jammergenoeg geen foto van mezelf tegengekomen.
                        Heb jij er toevallig 1 met #150 erop?? Een Suzuki Gsxr600.
                        En een vriend van mij reed op een CBR600 (geel-zwart) met nummer 152. We zaten in de minder snelle groep B.

                        Comment


                        • #13
                          sorry jv

                          ik vind er geen van jou en je vriend.
                          maar laat maar iets weten als je nog eens gaat rijden.
                          ik woon niet ver van het circuit af, en ik wel gerust eens fotokes komen maken van jullie.

                          groetjes robke

                          robke.zapto.org

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by R0bke
                            sorry jv

                            ik vind er geen van jou en je vriend.
                            maar laat maar iets weten als je nog eens gaat rijden.
                            ik woon niet ver van het circuit af, en ik wel gerust eens fotokes komen maken van jullie.
                            Al bedankt om toch even te kijken. Als je weet dat er +-160 man gereden heeft, dan weet je dat je geluk moet hebben

                            Mag je ook foto's trekken aan de Bianchi bocht?? 'k Heb 2 mensen zien staan in de uiterste hoek aan de afsluiting ginder. Denk dat je daar nog mooie foto's kan schieten (al zal je wel wat zoom kunnen gebruiken).

                            Op http://www.circuitfoto.be staan mooie foto's, maar da's wel altijd +- hetzelfde. Da's ook normaal natuurlijk aangezien ze van iedereen zoveel mogelijk foto's trachten te trekken.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by JV
                              Originally posted by R0bke

                              die van mij zijn iets minder gelukt. maar het was toch weer tof.


                              Black Bandit heeft da idd prachtig gedaan.

                              Ik ben jammergenoeg geen foto van mezelf tegengekomen.
                              Heb jij er toevallig 1 met #150 erop?? Een Suzuki Gsxr600.
                              En een vriend van mij reed op een CBR600 (geel-zwart) met nummer 152. We zaten in de minder snelle groep B.
                              Ik heb ook alle foto's nog eens nagekeken, en spijtig genoeg zitten 150 en 152 er niet bij. Ik moest mij een beetje inhouden, want die CF van 512MB is heel snel vol.
                              Naar die circuitfoto.be zal ik eens gaan kijken, want op het motorwereld-forum zijn er een paar die mijn foto's beter vinden
                              En dat al de eerste keer dat ik foto's maak van rijdende motoren
                              En dat met die trage autofocus van de 75-300, die eigenlijk nog te kort is. Ik zal maar beginnen sparen voor een "Bigma" of een 100-400L
                              http://barthuysmans.smugmug.com/
                              BD0338BE

                              Comment

                              Working...
                              X