Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

wegbeschrijving - adres voor Kasteel Rochendael?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • wegbeschrijving - adres voor Kasteel Rochendael?

    Hallo,

    Kan iemand me helpen aan een wegbeschrijving of een adres van het Kasteell van Rochndael? Ik weet dat het in bevingen ligt, maar heb nog geen juiste locatie...
    Iemand?

    Grtz en bedankt!

  • #2
    Re: wegbeschrijving - adres voor Kasteel Rochendael?

    Probeer eens met http://maps.google.be/
    Met één woord vind je het al.

    Comment


    • #3
      Re: wegbeschrijving - adres voor Kasteel Rochendael?

      Thx voor de tip :-)

      Comment


      • #4
        Re: wegbeschrijving - adres voor Kasteel Rochendael?

        Oppassen als je hier naartoe gaat. Ben vorige week door de militaire politie betrapt tijdens het nemen van foto's in het kasteel.. Ze stonden met een geweer voor mijn neus en schreeuwden dat ik tegen de muur moest gaan staan. Was hier samen met een mannelijk model. Ze deden heel lastig en ik excuseerden me. Hier hadden ze geen oor naar en moest mijn andere collega fotograaf ook roepen. Na veel gebabbel werden ze al wat rustiger maar toch mochten we niet naar huis. De politie was al gebeld en zij hebben een PV opgesteld. HIerin kregen we gelukkig een waarschuwing. De volgende keer zou het een serieus hoge boete kunnen zijn.
        Het ellendige van alles was dat de buurmensen, die ons het kasteel aanwezen, de MP hebben gebeld en hun dus verwittigd hebben. Dus wees op je hoede.
        We hebben wel mooi foto's gemaakt die ik in het kort ook wel zal posten
        Nikon D750 + Nikon D800 + handgrip (2 batterijen), SB900, Lens Nikkor 14 - 24 2.8, Lens nikkor 24-70 2.8, nikkor 70-200 2.8, 50 mm 1.8 Nikon, Macro 60 mm, Jinbei flitset 500 w, Studio. Manfrottostatief.

        Comment


        • #5
          Re: wegbeschrijving - adres voor Kasteel Rochendael?

          'tja,met al die terroristen tegenwoordig,ze kunnen maar beter op hun hoede zijn.
          'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

          Comment


          • #6
            Re: wegbeschrijving - adres voor Kasteel Rochendael?

            ik kwam dit tegen

            http://www.deonderwereld.com/pix/rochendaal/index.html
            Nikon gear rudi@oelegem.be

            Comment

            Working...
            X