Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Samen naar airshows - liefhebbers gezocht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Samen naar airshows - liefhebbers gezocht

    Zijn hier mensen die naar één van de volgende airshows trekken

    Beauvechain 3-4 juli
    Gilze Rijen (nl) weekend 18 juni
    Cambrai (fr) week end 27 juni

    Voor airshows krijg ik mijn 'kring' niet uit hun zetel of strandstoel, en het is altijd gezelliger om met gelijkgestemde zielen in dezelfde buurt te staan, en ook interessant om mekaars plek te bewaren bij sanitaire stops en dergelijke.
    Carpoolen kan , ik rijd er sowieso naartoe.

    Ik ben van leuven.

    Wie interesse heeft kan me steeds contacteren

    Groetjes

  • #2
    Re: Airshows

    Ik kom waarschijnlijk af naar Bevekom. Welke dag weet ik nog niet (Waregem).
    www.digitalclickx.com

    Comment


    • #3
      Re: Airshows

      Bevekom ligt zo goed als in mijn achtertuin dus carpoolen voor waregem is een beetje zot voor mij... maar als je zin hebt om een goeie plek te delen en vast te houden (want het gaat daar druk zijn) doe ik zeker mee. Ik zal vooraf (ligt op mijn trainingsparcours met de fiets) wat info verzamelen over hoe het er aan toe zal gaan (stand van de zon, eventuele fotografieplekjes) en dergelijke. Ik zal nog wel iets posten daarover.
      Bevekom zal trouwens de enige grote militaire airshow zijn in België dit jaar (sanicole niet meegerekend)

      Comment


      • #4
        Re: Airshows

        Naar Bevekom (en Sanicole) ga ik dit jaar ook zeker. De twee anderen zal ik aan mij voorbij moeten laten gaan vrees ik.

        Comment


        • #5
          Re: Airshows

          Ik ga normaal gezien naar alle drie

          Greetings,
          Schanske

          Comment


          • #6
            Re: Airshows

            ah, wie interesse heeft om een stek te delen, kunnen we eventueel afspreken.

            Comment


            • #7
              Re: Airshows

              Interesse voor zaterdag 3 juli te Beauvechain.
              Ben eveneens van Leuven.

              Groeten,
              Jacques
              BD0681BE -
              Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

              Comment


              • #8
                Re: Airshows

                interesse voor Bevekom op ZAT 03/07
                is terugkeren voor mij, heb er vroeger nog gewerkt....

                ps: kom uit omgeving Diest
                Nikon D80/Nikkor 50mm/Sigma 10-20mm/Nikkor 18-200VR/ Nikon SB900
                http://kodefoto.webs.com/
                http://flandriens.webs.com/

                Comment


                • #9
                  Re: Airshows

                  niemand?
                  Nikon D80/Nikkor 50mm/Sigma 10-20mm/Nikkor 18-200VR/ Nikon SB900
                  http://kodefoto.webs.com/
                  http://flandriens.webs.com/

                  Comment


                  • #10
                    Re: Airshows

                    Al enige tijd geleden dat ik hier nog was. Ik heb zeker interesse, ik woon er dicht bij , bij goed weer ga ik de twee dagen denk ik. Het is nog even verwijderd, dus we kunnen hier via pm of op dit bericht nog afspreken. Ik ben van leuven

                    Comment


                    • #11
                      Re: Samen naar airshows - liefhebbers gezocht

                      Ook hier zeker interesse voor Bevekom!

                      Grtz
                      -The Black Horses-
                      Canon materiaal

                      www.theblackhorses.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: Samen naar airshows - liefhebbers gezocht

                        Naar Bevekom wil ik wel naar toe.

                        Ben er een aantal jaren geleden eens geweest (dat was zo een soort opendeur dag van het leger met luchtshow)


                        Wie heeft meer info over het programma ?

                        (Gaan dit jaar de spotterdagen in Kleine -brogel door ?)
                        BD0497BE : Nikon body + glas
                        www.RudyVerrijt.info

                        Comment


                        • #13
                          Re: Samen naar airshows - liefhebbers gezocht

                          http://www.airshow2010.be/content/spip.php?lang=nl

                          Comment


                          • #14
                            Re: Airshows

                            Oorspronkelijk geplaatst door KriVa Bekijk bericht
                            Naar Bevekom (en Sanicole) ga ik dit jaar ook zeker. De twee anderen zal ik aan mij voorbij moeten laten gaan vrees ik.
                            Weet dat de condities om te fotograferen op Sanicole barslecht zijn . "Wegens de veiligheid" moet je aan de kant staan waar je recht tegen de zon in staat. Dit, gekoppeld aan lage bewolking zoals vorig jaar, zorgt voor slechte foto's.

                            Zelf ga ik er niet meer naartoe, vanwege de slechte condities. Geef mij liever Duxford!

                            Dit jaar geen spottersdagen in Kleine Brogel voor zover ik weet. De TLP was vorig jaar de laatste keer in België, als ik het goed heb is sinds een tijdje geleden in Albacete, in Spanje. De Tiger Meet is dit jaar in Volkel, in Nederland dus .

                            "In July 2009 ACO TLP moved to Albacete Air Base in Spain to continue its operations under the Spanish sun. At that moment Canada withdrew his liaison officer and Greece and France became full MOU members. The first course in Albacete will start on 4 October 2009 after which many will follow."
                            Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Samen naar airshows - liefhebbers gezocht

                              Ik heb wat informatie verzameld en moet misschien een aantal mensen teleurstellen wat lichtcondities betreft. In bevekom zal de zon eveneens pal voor u staan na de middag. Enige voordeel is dat in deze periode van het jaar de zon pas laat in de namiddag zakt. Je kan er dus misschien goed "rondwerken". Vorig jaar was sanicole heel slecht omdat er een mistlaag hing, dat maakt die vervelende gele foto's. Tweede helft van september (sanicole) staat de zon bovendien veel lager dan ze op 3 juli staat.
                              Gilze Rijen volgende week vrijdag en zaterdag: sterk programma, vooral op vrijdag en de zon staat prachtig in je rug....als ze schijnt (volgens de info die ik heb).

                              Comment

                              Working...
                              X