Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe expositie Priscilla Bistoen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuwe expositie Priscilla Bistoen

    Mijn nicht heeft vanaf vandaag weer een nieuwe expositie.
    Meer gegevens zijn te vinden op http://www.priscillabistoen.be/alsemberg/surface.html

  • #2
    Aha, in Alsemberg? Dat is hier vlak bij mij. Ik ga zeker eens kijken deze week.


    Comment


    • #3

      Comment


      • #4
        'k Heb efkes op de site gekeken en de fotos zie er veelbelovend uit echter veel te klein om goed te kunnen bekijken . Een reden om zeker eens naar de expo te gaan
        Benny
        Groeten, Benny (Sint-Truiden) - mijn oude BLOG en mijn Nieuwe Blog

        Comment


        • #5
          Ik vond het persoonlijk prachtige foto's. Mooi in scéne gezet, verrassend en ook wel grappig.

          Dank zij de links op haar site ook nog Salon D. gaan bezoeken, een intrigerende site met eveneens mooie fotografie.

          Comment


          • #6
            Ik ben gisteren even omgereden om de tentoonstelling te bezoeken, ik was even wat ontgoocheld toen ik de foto's in de verte achter een gordijn in het foyer zag en dacht: "ben ik hiervoor zo ver omgereden???" Maar dat was gelukkig snel over.
            De foto's zijn erg mooi en origineel afgedrukt op een soort canvas.

            Prachtige professionele en ietwat eigenwijze fotografie!

            Het is dus héél zeker de moeite waard om te bezoeken, nog tot 30 juni dus!
            eMJeke
            website

            Comment


            • #7
              wat leuk dat je ook geweest bent, eMJeke! Mijn nicht zelf schrok ook van de locatie, zeker omdat ze ook had meegedaan aan Knokke, wat allemaal erg professioneel was.
              Vorige week heeft ze nog werk verkocht aan mensen die ook werk van Sally Mann
              & Cindy Sherman hebben. Eerlijk gezegd ken ik die namen niet , ik zal ze toch eens opzoeken.

              Comment


              • #8
                Originally posted by NataliaNL
                wat leuk dat je ook geweest bent, eMJeke! Mijn nicht zelf schrok ook van de locatie, zeker omdat ze ook had meegedaan aan Knokke, wat allemaal erg professioneel was.
                Vorige week heeft ze nog werk verkocht aan mensen die ook werk van Sally Mann
                & Cindy Sherman hebben. Eerlijk gezegd ken ik die namen niet , ik zal ze toch eens opzoeken.

                Sally Mann & Cindy Sherman zijn beide Amerikaanse fotografen. Ik heb in een boek enkele foto's van Sally Mann gezien en die zijn prachtig, mooi z/w, ik mee me te herinneren dat ze een reeks heeft met vrouwenportretten... 'k moet eens een search doen op 't net , want het boek is terug naar de bieb.
                eMJeke
                website

                Comment

                Working...
                X